مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین در پیامی نوروزی آغاز بهار طبیعت ۱۴۰۳و تقارن آن با ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید رامین: مهندس شاکر ناصری در پیامی، ضمن تبریک عید نوروز ۱۴۰۳ و گرامیداشت تقارن سال جدید با ماه مبارک رمضان، ابراز امیدواری کرد ملت بزرگ ایران در سالی که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، دستاوردهای بزرگی در عرصه‌ی اقتصادی و جهش تولید ملی، حاصل نماید.

متن پیام تبریک نوروزی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یامُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

فرارسیدن سال ۱۴۰۳ شمسی، نوروز باستانی و بهار طبیعت و هم زمانی آن با ماه مبارک رمضان، بهار و ماه رحمت و مغفرت را به محضر رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، همه هم‌میهنان، مسئولین و همکاران ارجمندم تبریک و تهنیت عرض نموده و در پرتو الطاف بیکران خداوندی و برکات شب های قدر، سلامتی، عزت و تقدیر نیکو برای همه از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
نوروز نماد سرزندگی و طراوت و روایتگر فرهنگ غنی سرزمین عزیزمان ، ایران اسلامی است که همه را به نو شدن و نو اندیشیدن و تفکر در قدرت پروردگار برای تجدید حیات فرا می خواند.
سالی که گذشت با خوبی ها و بدی ها ، هر آنچه که بود، برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد و بار دیگر نوروز با تمام زیبایی هایش فرا رسید و جلوه ای از آفرینش و شکوه آشکار شد.
بدینوسیله، ضمن عرض مبارکباد به مناسبت فرارسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ شمسی، تقارن آن با ماه مبارک رمضان را به محضر حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی و هموطنان عزیزمان در جای جای کشور تبریک و تهنیت عرض نموده، مجد و عظمت ایران اسلامی و ملت شریف را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم. طاعات و عبادات همه‌ی روزه‌داران مقبول، و میهمانی‌شان بر سر سفره‌ی پرنعمت حضرت احدیت مبارک‌ باد.

شاکر ناصری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین