محمدرضا دانیاری مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت لوله سازی اهواز با صدور پیامی روز جهانی قدس را به عنوان نماد همبستگی و حمایت امت اسلامی از مردم مظلوم فلسطین گرامی داشت.

متن پیام مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز بدین شرح است :

” بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ”

(کونا لِلظّالِمِ خَصْما وَ لِلْمَظْلومِ عَوْنا؛)

پیوسته دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید-“امام علی (ع)

شهر مقدس بیت‌المقدس پایتخت فلسطین و قبله‌ی اول مسلمان ها برای مسلمان ها باقی خواهد ماند. مقام معظم رهبری

روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، یکی از میراث های ماندگار و پرثمر بنیانگذار جمهوری اسلامی ( قدس سره ) است. آن فقیه فرزانه و حکیم دور اندیش ، با صراحت تمام و غیر قابل تفسیر، از محو اسرائیل غاصب و نابودی کامل رژیم صهیونیستی سخن گفت و روز قدس را، به عنوان یکی از راهبرد‌های تحقق این هدف اعلام کرد

اعلام روز قدس از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و اهتمام مقام معظم رهبری برای شکل گیری مقاومت در منطقه به عنوان یک راهبرد خدشه ناپذیر از سوی جمهوری اسلامی، یکی از ارکان اصلی و مؤثر در میان سازوکار‌های نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین به شمار می‌آید.

حدود شش ماه از عملیات بزرگ و معجزه گونه طوفان الاقصی، کار بزرگ فلسطینی‌ها در برابر جنایت‌های هفتاد و پنج ساله صهیونیست‌ها و اقدامی سرنوشت ساز در جهت نابودی رژیم اشغالگر قدس و آزادی سرزمین فلسطین می گذرد

رجا واثق دارم مراسم‌ راهپیمائی روز قدس امسال در ایران اسلامی و دیگر نقاط جهان، در یک فصل متفاوت از گذشته برگزار خواهد شد.

امت اسلامی که امسال برای دفاع از مستضعفین و ملت مظلوم فلسطین به خیابان‌ها می‌آیند و علیه ظالمان و ستمگران روزگار کنونی و به ویژه مثلث شیطانی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی شعار می‌دهند، بیش از هر زمان دیگری به نزدیک بودن زمان نابودی صهیونیست‌ها و آزادی قدس شریف باور دارند.

اینجانب به نمایندگی از تمامی همکاران محترم در شرکت معظم لوله سازی اهواز ضمن اعلام حمایت همه جانبه خویش از مردم مظلوم فلسطین؛ جنایت‌های رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی را در غزه و سرزمین‌های اشغالی محکوم نموده و ضمن تجدید میثاق با آرمان های بزرگ امام عظیم الشان و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی فریاد آزادی قدس را به گوش جهانیان رسانده، جلوه ای دیگر از ابهت و عظمت امت اسلامی را به نمایش خواهیم گذاشت و حمایت مجدد خود را از حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین ابراز می نماییم.

لذا اینجانب بدینوسیله از همکاران محترم انقلابی خود در شرکت لوله سازی اهواز جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نموده و اطمینان واثق دارم که این حضور باشکوه قطعا تیر خلاصی بر پیکر بی جان و در شرف هلاکت رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی خواهد بود به فضل پروردگار متعال.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمدرضا دانیاری

مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره