شاکر ناصری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین به مناسبت عید خجسته و سعید فطر، عید بندگان مخلص خدا؛ پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید رامین متن پیام تبریک شاکر ناصری به این شرح است:

اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَهِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَهِ وَاَهْلَ التَّقْوى وَالْمَغْفِرَهِ

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه روزه داری و میهمانی خداست و عید سعید فطر هنگامه پاداش گرفتن روزه داران واقعی، عید بازگشت به فطرت پاک انسانی، عید خالص شدن روح و جسم و وحدت امت اسلامی در سپاس خداوند سبحان بر نعمت ها و توفیق عبادت و پیروزی نفس در جهاد اکبر است.
حال که بندگانی یک ماه روزه، تضرع، بندگی و اطاعت از امر معبود را تجربه کردند، عید سعید فطر بهترین فرصت برای قدردانی از اخلاص و عبادت آنان در درگاه حق تعالی است.
هنوز سجاده ها از عطر نزول ملائک عطرآگین است ونجوای عارفانه سحرهای رمضان و زمزمه الغوث شب های قدر بندگان صالح خدا، گوش جان را نوازش می­کند و چشم دلمان به برکت رؤیت شکوفه های دعا و استغفار در فصل بهار قرآن، روشن است.
معبودا! خاضعانه از آن جلال کبریایی و ذات بی انتهایت مسئلت داریم که حال عبادت و شب زنده داری را درکویر تشنه بندگی ات جاودانه سازی تا شکوفه های نیایش در آن سر برآورد و دلهای مشغول به امور دنیوی ما را از شوره زار تباهی نجات دهد.
خداوند سبحان را شاکریم که باری دیگر توفیق نزدیکی به بارگاه هستی بخش اش را در ماه مبارک رمضان در تقدیرمان مقدر و فرصتی فراهم نمود تا با روزه‌داری در ماه مبارک رمضان و در روزها و شب های قدرش بار دیگر با یاری از درگاه پر مهر و محبتش به آرامش وصف ناشدنی و بی کران الهی دست یابیم.
اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمین و با امید بر استجابت و پذیرش نیایش ها و مناجات این ضیافت الهی، حلول ماه شوال المکرم و خجسته عید سعید فطر، عید عبادت و بندگی و بازگشت به فطرت زلال الهی را محضر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، همه مسلمین جهان، و همکاران عزیز و خانواده های محترمشان ، تبریک و تهنیت عرض نموده و سعادت و رستگاری همگان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم.
شاکر ناصری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین