مدیرعامل موسسه خیریه محبان امام حسین (ع) گفت: ۶۰ هزار نیکوکار خوزستانی با این موسسه در ارائه خدمات به مددجویان همکاری می‌کنند.

پروین بهاری‌نیا در گفتگو باخبرنگار کارونی ها اظهار کرد: بیش از ۱۵ هزار خانواده ایتام وبیمار صعب‌العلاج در استان تحت حمایت دائمی قرار دارند که با توجه به دفتر چه مستمری و خدمات غیر نقدی به صورت ماهیانه دریافت می‌کنند.
او افزود: ۶۰ هزار خیر با موسسه خیریه محبان امام حسین (ع) همکاری می‌کنند که بیشترین حمایت‌ها توسط نیکوکاران در شهرستان‌ها و استان در همه زمینه‌ها است.
مدیرعامل موسسه خیریه محبان و عاشقان امام حسین (ع) با اشاره به وجود ۸۰۰ دانش آموز تحت پوشش این موسسه یادآور شد: به سه هزار و ۹۰۰ زوج در خوزستان از سال ۹۲تا به امروز جهیزیه کامل اهدا کردیم و البته درزمینه درمانی و معیشتی هم ماهیانه کمک‌‌های مختلف می کنیم.
بهاری‌نیا با بیان این که درزمینه اشتغال و سایر موارد هم فعال هستیم، گفت: مشکل عمده خیریه مسکونی بودن ساختمان‌ها و نداشتن ظرفیت جمعیت تحت پوشش است.
او از مسئولان درخواست کرد: فقط یک ساختمان دولتی با اجاره در اختیار خیریه قرار دهید تا حرمت مددجویان در زمان ارائه خدمات گسترده حفظ شود.
مدیرعامل موسسه خیریه محبان امام حسین (ع) یادآور شد: یکی از شهرستان‌هایی که اکثر نیازمندان ایتام و بیمار تحت پوشش داریم شوشتر است و چند ماه با فرماندار و مدیر کل امور اجتماعی استانداری صحبت کردم . سه خیریه این شهرستان ظرفیت مراجعه این تعداد خانواده را ندارد. ولی فرماندار بیان داشتن خیریه های مردم نهاد باید خودشان مشکلات حل کنند و مشکلات آنها مربوط به فرمانداری نیست ونمیتوانیم مکان دولتی دراختیار خیریه قرار بدهیم .
خیرین این خیریه از فرماندار شهرستان شوشتر جناب موسوی انتظار دارند هرچه سریعتر یک مکان دولتی دراختیار این خیریه جهت سهولت خدمات دهی قرار داده واعلام کردند اجاره این ساختمان پرداخت خواهند کرد
بهاری‌نیا با اشاره به تحت پوشش بودن کودکان ایتام در شوشتر و حمایت دائمی از آنها، گفت: جشن تولد و مراسمات مختلف هم داریم که به زحمت برگزار می‌کنیم چون ساختمان مسکونی و ظرفیت جمعیت ما را ندارد.
او ادامه داد: ۹۸ درصد مددکاران مجموعه بانوان هستند و ۷۰ درصد بانوان از جامعه هدف انتخاب شدند که روزانه با دفاتری که در شهرستان‌ها تأسیس کردم به مددجویان خدمات رسانی می‌کنند.
مدیرعامل موسسه خیریه محبان و عاشقان امام حسین (ع) گفت: این موسسه طبق مستندات موجود از کلیه مراسمات درزمینه اهدای جهیزیه، ارائه خدمات درمانی در همه بخش‌ها از جمله تحصیلی، اشتغال جوانان، معیشتی، کلیه مراسمات فرهنگی، شهادت‌ها، ولادت‌ها، موکب وساخت و ساز مسکن اقدامات زیادی انجام داده است.
بهاری نیا افزود: البته درزمینه هماهنگی برای ترک اعتیاد بانوان و آقایان هم با کمک خیرین اقداماتی انجام شده است.
مدیرعامل موسسه خیریه محبان و عاشقان امام حسین (ع)افزود : روز عید فطرامسال فرمانده محترم انتظامی شهرستان شوشترجناب سرهنگ کاظمی و جانشین جناب سرهنگ عسکری وهمراهان در جمع مددکاران وکودکان ایتام واهداگل وهدایا به این عزیزان حضورو پیدا کردند.که دراین بازدید فرمانده محترم انتظامی به دلیل عدم ظرفیت مکان خیریه موسسه خیریه محبان و عاشقان امام حسین (ع) برای ایجاد شادی ونشاط وخدمات دهی بهتر وحفظ حرمت نیازمند ان قول پیگیری مکان نهادهای دولتی داد
همزمان با این بازدید طبق سنوات گذشته به همه کودکان صبحانه سالم وانواع موادغذایی که شامل یک شانه تخم مرغ،مربا،دوقالب پنیر ،انواع کنسرو
مرغ وگوشت ،ماکارونی…. اهدا شد