مهندس شاکر ناصری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین طی پیامی فرا رسیدن روز کارگر را به تمام کارگران و تلاشگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به خصوص کارگران خدوم شرکت عمران شهر جدید رامین تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید رامین : شاکر ناصری گفت فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی برای تکریم و نکوداشت مقام رفیع کار و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی‌دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران زمین است .
روز جهانی کارگر فرصتی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که در راستای آبادانی میهن و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند، خاصه در سالی که مزین به شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” میباشد که خود نشان دهنده شأن والای کارگر و اهمیت کار و تلاش سازنده و همچنین جایگاه رفیع و تاثیرگذار این قشر خدوم است که در عرصه های مختلف کار و سازندگی، افتخارات عظیم و ارزشمندی را به بار رسانده؛ کارگران متعهدی که با تلاش بی وقفه و شبانه روزی، به عنوان عامل اصلی در به ثمر رساندن این شعار ملی، مسیر تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر میهن عزیز اسلامی را هموار می نمایند.
نقش جامعه کارگری، در سال جاری بسیار برجسته‌تر است. همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، رکن تحقق جهش تولید، کارگر است و نقش یک کارگر ماهر، باروحیه و پرانگیزه در جهش تولید، یک نقش غیر قابل انکار است.
اینجانب ضمن ارج نهادن زحمات شما عزیزان، فرا رسیدن روز کارگر را به تمام کارگران و تلاشگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به خصوص کارگران خدوم شرکت عمران شهر جدید رامین تبریک عرض نموده و توفیق و سربلندی را برای همه عزیزان از درگاه خداوند متعال خواستارم.
شاکر ناصری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین