فرزند جهادگر شهید باقر چرومی گفت: امیدوارم تمامی مستکبران جهان از این اقدام بزرگ و تنبیهی و عملیات وعده صادق سپاه پاسداران درس عبرت گرفته باشند.

مسلم چرومی فرزند جهادگر شهید باقر چرومی در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرمایند که قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ با آنان بجنگید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و رسوایشان نماید و شما را بر آنان پیروزى دهد و سینه‌هاى پر سوز و غم مردم مؤمن را شفا بخشد.

وی در ادامه بیان کرد: نخستین دقایق بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ در ذهن مردم ایران و جهان به عنوان لحظه تحقق وعده صادق ثبت شد. لحظه‌ای که ترس و وحشت دشمنان از دفاع مشروع و پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی از جمله، حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی، به‌عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع با حمله بی‌سابقه پهپادی و موشکی ایران به حقیقت و غرور ملی به اوج رسید.

فرزند شهید باقر چرومی تصریح کرد: حمله موشکی ایران پاسخی به خون به ناحق ریخته شده دانشمندان هسته‌ای، فرماندهان و مستشاران نظامی در سوریه و تمامی مردان و زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطین بود.
وی تاکید کرد: ایران با اقتدار و تجهیزات نظامی خود ثابت کرد که برای دفاع از مردم و ملت خود از هیچ کشوری نخواهد گذشت ولو اینکه آن رژیم فرزند نامشرع ابرقدرت‌هایی، چون آمریکا و انگلیس، یعنی رژیم صهیونیستی باشد.

چرومی عنوان کرد: اینجانب به‌عنوان یکی از هزاران فرزند شهید ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم، دفاع از امنیت و شهدای هسته‌ای از رهبر عزیزتر از جانم بابت این دستور تنبیهی که باعث خوشحالی ملت شریف ایران و خانواده معزز شهدا و ایثارگران شد کمال تشکر را دارم.

فرزند جهادگر شهید باقر چرومی خاطرنشان کرد: امیدوارم تمامی مستکبران جهان از این اقدام بزرگ و تنبیهی و عملیات وعده صادق سپاه پاسداران درس عبرت گرفته باشند.