مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از انجام بیش از یک هزار پرواز در فرودگاه‌های این استان در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

سید مهدی رزاز اظهار کرد: براساس اعلام ستاد سفرهای نوروزی، از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ سفرهای نوروزی آغاز شد و تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت که ما موظف به ارائه خدمت رسانی به مردم در قالب این طرح از طریق فرودگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اهواز بودیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان بیان کرد: در این بازه زمانی یک هزار و یازده سورتی نشست و برخاست پرواز داشتیم که از این تعداد ۹۶۸ سورتی مربوط به پروازهای داخلی و ۴۳ سورتی پروازهای خارجی بوده است.

وی با بیان اینکه شهرهای مشهد، تهران، شیراز و کیش به ترتیب بیشترین جابه‌جایی مسافر را داشته‌اند، تصریح کرد: اعزام و پذیرش پروازهای داخلی ۹۸ هزار و ۷۱۶ نفر و پروازهای خارجی چهار هزار و ۳۰۶ نفر بوده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان در خصوص کارها و فعالیت‌های نوروزی انجام شده در فرودگاه شهید قاسم سلیمانی اهواز گفت: برپایی سفره هفت سین، نصب المان‌های نوروزی در محوطه فرودگاهی، پذیرایی از مسافران با افطاری ساده، حضور عروسک‌های بابا نوروز برای خوش‌آمدگویی به مسافران و اهدای هدایا به کودکان، استقرار کانتینر «از من بپرس» و راه اندازی غرفه صنایع دستی خوزستان از جمله کارهایی است که در راستای ایجاد حال و هوای نوروزی و بهاری در دستور کار قرار داده شد.

رزاز تاکید کرد: در مدت زمان سفرهای نوروزی هیچ مشکل پروازی وجود نداشت، حتی در زمان بارندگی هم پروازها در موعد خود انجام شد.