محفل بزرگ اُنس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان توسط شرکت نفت و گاز اروندان در سوسنگرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، دومین محفل بزرگ اُنس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان توسط شرکت نفت و گاز اروندان چهارشنبه (۱۵ فروردین ۱۴۰۳) با حضور رییس روابط عمومی و مسئول دارالقرآن کریم ایت شرکت و همچنین امام جمعه سوسنگرد و فرماندار این شهرستان، قاری ممتاز کشور استاد محسن یار احمدی و علاقمندان شهرستان دشت آزادگان در مسجد امام علی(ع) برگزار شد.

در این محفل، حجت الاسلام سواری امام جمعه سوسنگرد ضمن تجلیل از اقدامات شرکت نفت و گاز اروندان در آموزش علوم قرآنی برای عموم مردم، توجه به مباحث فرهنگی و دینی را حائز اهمیت دانست و بر افزایش اینگونه برنامه های فرهنگی تاکید کرد.

رستم عیدی پور‌ فرماندار سوسنگرد نیز اقدامات شرکت نفت و گاز اروندان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی فعالیت‌های قرآنی را مطلوب عنوان کرد و خواستار افزایش آن در مناطق کمتر برخوردار شد.

تلاوت آیات قرآن توسط قاریان استانی و کشوری و اجرای گروه تواشیح از جمله برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

گفتنی است؛ روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان ضمن افزایش فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان، تاکنون اقدام به برگزاری دو محفل بزرگ اُنس با قرآن کریم در شهرستان‌های هویزه و سوسنگرد کرده است و تا پایان این ماه دو محفل بزرگ دیگر در دارخوین و خرمشهر برگزار خواهد کرد.