شرکت نفت و گاز اروندان در ادامه فعالیت‌های خود در حوزه علوم قرآنی اقدام به برگزاری محافل اُنس با قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در شهرها و روستاهای هویزه، سوسنگرد و خرمشهر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، در ادامه فعالیت‌های شرکت نفت و گاز اروندان در حوزه علوم قرآنی و برگزاری محافل قرآنی، روابط عمومی و دارالقرآن کریم این شرکت اقدام به برگزاری محفل اُنس با قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان برای برادران و خواهران در شهرها و روستاهای هویزه، خرمشهر و سوسنگرد کرد.

این محافل در روستاهای حوزه تاسیساتی شرکت نفت و گاز اروندان برگزار و با استقبال بی نظیر مردم در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان روبرو شد.

امید نصیری رییس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان در همین خصوص گفت؛ طی روزهای آینده چهار محفل بزرگ اُنس با قرآن کریم در شهرهای خرمشهر، سوسنگرد، هویزه و دارخوین توسط این اداره برگزار خواهد شد.

وی افزود؛ این شرکت با برگزاری کلاس‌های آموزشی و محافل اُنس با قرآن کریم طی دوسال گذشته تاکنون اقدام به آموزش علاقمندان در شهرها و روستاهای حوزه تاسیساتی در بخش‌های مختلف علوم قرآنی نموده و مفتخر است که اینک بیش از دو هزار قرآن آموز و حافظ قرآن را مورد حمایت و آموزش خود قرار داده است.