مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، طی پیامی فرارسیدن ۲۹ اسفند، سالروز ملی شدن صنعت نفت و نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، طی پیامی فرارسیدن ۲۹ اسفند، سالروز ملی شدن صنعت نفت و نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، در پیام مهندس قباد ناصری آمده است:

بسمه تعالی

نوروز یک عید شرقی و حامل ارزشهای برجسته و ممتازی است

مقام معظم رهبری

سپری شد یک سال از عمری که ایزد متعال بر ما ارزانی داشته و اکنون در آستانه سال نو و رویش طبیعت، همچنان در ضیافت الهی، غرق در برکات ماه مبارک رمضانیم؛ این یکی شدن دو بهار را به فال نیک گرفته و در افق سال نو، طراوت و شادابی را برای سال پیش رو توشه نمائیم. ما همواره نوروز را گرامی داشته و نو شدن را یک فرهنگ پیشرو انگاشته ایم و تا به امروز، آمدن بهار را به پاس نعمات بی کران حضرت دوست جشن گرفته ایم. در این نوروز، نعمت افزون گشته و در حلاوت میهمانی انیس القلوب، با کلامش انس گرفته و عظمتش را ترتیل می کنیم تا بهاری گرداند حال و هوای ایام آتی را.

در آستانه نوروز، حماسه ای همچون ملی شدن صنعت نفت نیز شور و شادی ملت ایران را دوچندان می نماید و در سالروز این رویداد تاریخی، استقلال و عدم نیازمان به دانش، تجهیزات و ایده خارجی را نکو می داریم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، فرارسیدن ۲۹ اسفند، سالروز ملی شدن صنعت نفت و آغاز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی را به خانواده بزرگ صنعت نفت به ویژه کارکنان محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از درگاه احدیت، تندرستی، شادکامی و کامیابی را برای یکایک عزیزان و اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات قطب عالم امکان و سلاله نبوت(عج)