دومین دوره مسابقات فوتسال گروه صنعتی نوین چوب به دقیقه ۹۰ رسید/تیم داری در لیگ فوتسال کشور از برنامه های نوین چوب است

حسن سیلاوی خبرنگار پایگاه خبری کارونی ها:دومین دوره مسابقات فوتسال گروه صنعتی نوین چوب با قهرمانی تیم فوتسال نفت و گاز مارون در سالن ورزشی شرکت توسعه نیشکر به پایان رسید. علی حمدانی مدیرعامل گروه صنعتی نوین چوب در حاشیه اختتامیه دومین دوره مسابقات فوتسال گروه صنعتی نوین چوب گفت: یکی از نگاه های ما در زمینه حمایت از ورزشکاران به خصوص فوتسالیست ها ، تیم داری در لیگ کشور است و قطعا برای این مهم دارای برنامه هستیم، زیرا خوزستان دارای استعدادهای فراوان در این زمینه است.

دومین دوره مسابقات فوتسال گروه صنعتی نوین چوب با قهرمانی تیم فوتسال نفت و گاز مارون در سالن ورزشی شرکت توسعه نیشکر به پایان رسید.
محمد علی سیاحی مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: دومین دوره مسابقات فوتسال گروه صنعتی نوین چوب از کیفیت بالایی برخوردار بود و بازیکنان تیم ملی در این دوره از مسابقات حضور داشتند و توانستیم با ۱۶ تیم مسابقات را برگزار و به پایان برسانیم.
وی ادامه داد: در دوره قبلی شاهد حضور ۱۰ تیم با ۱۲۶ بازیکن در مسابقات بودیم، اما امسال این دوره با حضور ۱۶ تیم و ۲۴۰ بازیکن برگزار شد و خوشبختانه چیزی حدود ۳ هزار تماشاگر این مسابقات به خود دیدند.
سیاحی ضمن تقدیر از مسئولین شرکت نوین چوب که به عنوان حامی برگزاری این مسابقات، پای کار بودند گفت: در این دوره شاهد برگزاری ۳۲ مسابقه و ۱۷۵ گل بودیم که امیدواریم با حمایت های مسئولین بتوانیم در دوره های آینده مسابقات را پرشورتر برگزار کنیم.
گفتنی است در پایان این دوره از مسابقات تیم فوتسال سلمان فارسی نایب قهرمان، تیم فوتسال نوین چوب به مقام سوم و تیم فوتسال میرزا کوچک خان به مقام چهارم دست یافتند.

علی حمدانی مدیرعامل گروه صنعتی نوین چوب در حاشیه اختتامیه دومین دوره مسابقات فوتسال گروه صنعتی نوین چوب گفت: یکی از نگاه های ما در زمینه حمایت از ورزشکاران به خصوص فوتسالیست ها ، تیم داری در لیگ کشور است و قطعا برای این مهم دارای برنامه هستیم، زیرا خوزستان دارای استعدادهای فراوان در این زمینه است.
وی ادامه داد: آغاز کار ما در نوین چوب با ۵ نفر بود و امروز این تعداد به ۱۲۰۰ نفر رسیده است و قطعا با گسترش کار این تعداد قابل افزایش خواهد بود.
حمدانی بیان داشت : نوین چوب در زمینه زراعت چوب بسیار فعال است و اکنون بیش از ۱۲ میلیون نهال اکا لیپتوس اماده توزیع دارد و برای این مهم قرارداد خرید تضمینی چوب را انجام داده استو
مدیرعامل گروه صنعتی نوین چوب در پایان گفت: نوین چوب به عنوان اولین کارخانه تولید ورق های ام دی اف در جنوب و غرب ایران راه اندازی شد و اکنون ۳ سال از راه اندازی آن می گذرد و امروز مفتخریم که تولیدات خود را به ۲۰ کشور صادر می کنیم و در تمام استانهای کشور نمایندگی فعال داریم.