شاکر ناصری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین در پیامی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه انس بیشتر با ارزش ها و مکارم انسانی، را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید رامین متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول رحمت، ماه ضیافت بیکران الهى علاوه برایجاد فضایى معنوى و صمیمى در جامعه، فرصتى براى دعا و نیایش و شب زنده‌دارى و یارى جستن از درگاه احدیّت است که معنویتى ملکوتى و اُنس با محبوب جاودانه را پدید مى‌آورد و شهد مناجات و نیایش را به کام انسان مى‌چشاند.
ماه رمضان، ماه آگاهی بیشتر از حقایق هستی است و این هدف در سایه نور تلاوت قرآن و تدبر در آن به دست می‌آید.
رمضان فرصتی بی‌نظیر برای آگاهی بیشتر از حقایق هستی و تمسک جستن به هدایت‌گریِ خالق یکتا برای رسیدن به خلوصِ ایمان، آرامش و انسانیت در سایه نور تلاوت قرآن و تدبر در آن است.
امیدوارم همگى، دل ها و جان هایمان را در آسمان رحمت واسعه الهى جلا داده و از سفره عرفانى و پربرکت لیالى گرانقدر در این ماه مبارک و بهار قرآنى آن به نحو مطلوب بهره مند شویم و بتوانیم از فراوانى فیوضات، ذخیره ارزشمندى براى آخرت خود کسب نمائیم.»
اینجانب بر خود لازم مى دانم حلول ماه پرفیض صیام، ماه پاکى و روشنى را به همه مؤمنان و روزه داران و نیز یکایک همکاران ارجمند و خانواده هاى محترمتان، تبریک و تهنیت عرض کنم و ازدرگاه معبود یکتا براى همگان قبولى طاعات و فرصت بندگى خاضعانه خواستار شوم.
امید است امسال که بهار قرآن با بهار طبیعت تقارن یافته است حیات مادی خود را به ریسمان محبت و کتاب هدایت خداوند گره بزنیم تا با هم آینده‌ای روشن را بسازیم.

شاکر ناصری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین