همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و آغازعملیات اجرایی چندین پروژه عمرانی توسط شهرداری کوت عبدالله آغاز شد.

به گزارش کارونی ها ، سرپرست شهرداری کوت عبدالله در مراسم افتتاح و آغازبه کار عملیات اجرایی پروژه ها ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت : همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ۶ پروژه در نقاط مختلف شهرکوت عبدالله با اعتباری افزون بر ۱۱۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
سرپرست شهرداری کوت عبدالله افزود: بهسازی ساحل رودخانه کارون حد فاصل پل ششم تا پارک شهید محسن،احداث پارک خطی فضای سبز، کفپوس گذاری، آلاچیق و مبلمان شهری بلوار معلم از جمله پروژه هایی بود که به مناسبت دهه فجر در این شهر عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.
صلاح منصوری افزود: همچنین احداث مرکز تولید قطعات بتنی تولید بتن سازمان عمران شهری از دیگر پروژه هایی است که توسط شهرداری کوت عبدالله عملیات اجرایی آن شروع شده است.
وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه ها بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات آلایندگی اعتبار تخصیص یافته است.
سرپرست شهرداری کوت عبدالله تاکید کرد: همچنین به همین مناسبت پروژه های زیر سازی، آسفالت خیابان های سطح شهر و احداث مجموعه خدماتی شهر کوت عبدالله مورد بهره برداری قرار گرفت.

امام جمعه شهرستان کارون:
دهه مبارک فجر نماد ایستادگی ملت ایران مقابل طاغوت و استبداد است

حجت‌الاسلام والمسلمین خضیراوی امام جمعه شهرستان کارون در آیین آغاز عملیات کلنگ زنی و افتتاح چندین پروژه عمرانی شهرداری کوت عبدالله گفت : دهه مبارک فجر نماد ایستادگی ملت ایران مقابل طاغوت و استبداد است و این رویکرد ارزشمند باید برای نسل جوان تبیین شود.
امام جمعه شهرستان کارون با بیان اینکه پروژه های خوبی در این شهرستان کلنگ زنی و اجرایی شده است گفت: اما با این وجود آنچنان که باید مردم در جریان اقدامات و فعالیت های صورت گرفته قرار ندارند.
وی افزود: به همین منظور انتظار می رود که مسوولان شهرستان و در راس آنها فرماندار اطلاع رسانی های خود را در خصوص فعالیت های در حال انجام و یا صورت گرفته گسترش دهند.
وی با اشاره به اینکه شهرستان کارون در خصوص برخورداری از مراکز بهداشتی و درمانی در سطح استان در رتبه چهارم قرار دارد تاکید کرد: اگر چه مشکلات زیادی نیز وجود دارند اما همین میزان خدماتی نیز که در شهرستان وجود دارند نیز آنچنان که باید اطلاع رسانی به مردم نمی شوند.
امام جمعه شهرستان کارون ضمن تقدیر از اجرای پروژه هایی با هدف خدمات رسانی به مردم توسط دستگاه هایی از جمله شهرداری کوت عبدالله تاکید کرد: باید گوش شنوایی برای مردم برای شنیدن دردها و مشکلات آنها داشته باشیم و در کنار آن نسبت به حل مشکلات مردم اقدام کنیم.

فرماندار شهرستان کارون:
از همه ظرفیت‌ها جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌ها ایام الله دهه مبارک فجر استفاده ‌شود

فرماندار شهرستان کارون در ادامه مراسم آیین آغاز عملیات کلنگ زنی و افتتاح چندین پروژه عمرانی شهرداری کوت عبدالله گفت : از همه ظرفیت‌ها جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌ها ایام الله دهه مبارک فجر استفاده ‌شود
سعید کعبی افزود: پروژه‌هایی که در ایام دهه فجر و در نقاط مختلف شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، بیانگر تنها گوشه‌ای از طرح‌های در دست اجرا و بخشی از خدماتی است که کارگزاران پر تلاش دولت در ادارات و دستگاه‌ها در طول سال ارائه خواهند داد.
فرماندار شهرستان کارون اضافه کرد : انقلاب اسلامی نه تنها به ایران بلکه به دیگر کشورهای اسلامی و آزادیخواهان دنیا عزت و بزرگی داد.
سعید کعبی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: همه مکلف هستند که خانواده، بستگان و نزدیکان خود را برای مشارکت هر چه بیشتر در این انتخابات تشویق کنند.
وی با اشاره به جایگاه ویژه کوت عبدالله تاکید کرد: کوت عبدالله باید به جایگاه وشان واقعی خودش برسد .
فرماندار شهرستان کارون در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به خوزستان و شهرکوت عبدالله تصریح کرد: به جرات می توان گفت که به هیچ یک از استان های کشور همانند خوزستان دولت نگاه ویژه نداشته و تمام نظام پای این استان ایستاده تا اعتبارات خوبی به آن تخصیص داده شود.
کعبی با بیان اینکه حاشیه شهر کوت عبدالله نیز باید زنده و مردم از تمام خدمات بهره مند شود بیان داشت: عقب ماندگی های این شهر را نمی توان در یک شب جبران کرد بلکه باید طبق اولویت بندی و با برنامه پیش رفت تا بتوانیم خدمات بسیاری را برای مردم به سرانجام برسانیم.

مهندس قاسم شریفات نایب ریئس شورای شهر کوت عبدالله نیز ضمن تبریک دهه مبارک فجر و تشکر از، مدعوین گرامی بابت حضور در این مراسم گفت شهرداری و شورای اسلامی کوت عبدالله با توجه به عنایت دولت مردمی به استان و اختصاص عوارض الایندگی پروژه های مختلفی را پیش بینی و یا اجرا کرده لاکن متاسفانه شاهد هستیم که در سلسله مراتب اداری با مشکلاتی مواجه می شویم لذا تقاضا مندیم که مدیریت شهرستان نسبت به تسریع در روند اداری اهتمام ویژه داشته تا بتوانیم از، این فرصت موجود بهترین بهره وری را داشته باشیم که قطعا این مهم با توجه به وجود مهندس کعبی فرماندار محترم شهرستان کارون میسر خواهد شد.