بزرگترین و کامل‌ترین مجتمع سلولزی جنوب، جنوب غرب و غرب کشور با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان، رییس اداره صمت، رئیس شهرک صنعتی، مدیراداره برق ناحیه شرق، مدیر آبفای، مدیراداره محیط زیست، مدیراداره مخابرات و رئیس اتاق اصناف و مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره)، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی در شهرک صنعتی شهرستان بهبهان افتتاح شد.

فرماندار شهرستان بهبهان در مراسم افتتاحیه در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه این سرمایه گذاری بخش خصوصی باراه اندازی این مجتمع سلولزی گام مهمی در بحث کارآفرینی در شهرستان برداشته است.
سید ولی الله موسوی گفت: ازمهمترین کارهای دیگر این سرمایه گذاری استخدام زنان بی سرپرست بوده که بدون اعتباری دولتی این اشتغالزایی راه اندازی شد.
در ادامه نیز مدیرعامل مجتمع هونام تجارت رستاک برند آیپلس در حاشیه افتتاح این مجتمع با بیان اینکه مجتمع هونام تجارت رستاک برند آیپلس بزرگترین و کاملترین مجتمع سلولزی جنوب، جنوب غرب و غرب کشور با سرمایه گذاری بخش خصوصی بدون هیچ گونه اعتبارات بانکی است، اظهار کرد:در این مجتمع بزرگ ۱۵۰نفر به صورت مستقیم از خانم های سرپرست خانواده تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان بهبهان جذب و اشتغالزایی شده است.
دکتر بابک آوند گفت: میزان سرمایه گذاری این مجتمع قریب به ۷۰۰میلیارد ریال می باشد. که تاکنون در هزینه های ثابت و متغیر استفاده شد.
وی در ادامه بابیان اینکه این مجتمع بزرگ باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رشد تولید و مهار تورم، اشتغال‌زایی و کار آفرینی با کمک چند نفر از دوستان خود راه اندازی شده خاطرنشان کرد: با توجه به این رکودی و تورم، گرانی و ناامیدی که برای مردم طی سال های اخیر به وجود آمده بتوانیم با این اشتغالزایی نورامیدی بر نفس مردم عزیزمان بتابانیم.
مدیرعامل مجتمع هونام تجارت رستاک برند آیپلس در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی براینکه آیا نیاز به حمایت مسئولان دارید تاکیدکرد: بله نیاز به حمایت مسئولان شهرستان و استانی داریم تاکنون هم حمایت ها خوب بوده ولی انتظار حمایت بیشتر داریم چرا که طرح های توسعه ای که مدنظر داریم تا بتوانیم برای ۲هزارو ۵۰۰نفر اشتغالزایی در سطح شهرستان بهبهان و استان خوزستان داشته باشیم.
دکتر آوند با اشاره به اینکه در این مجتمع ۵نوع محصول تولید می شود، عنوان کرد: این محصولات شامل انواع دستمال کاغذی، لیوان، ماسک برای کودکان، بزرگسالان و مخصوص خانم ها، انواع پوشک بچه و نواربهداشتی می باشند.
وی گفت: بازار هدف این مجموعه نیز ابتدا بازار داخلی و در آینده ی نه چندان دور بازار خارج کشور خواهد بود.