۴۰موکبِ خانوادگی در دمای بالای ۵۰ درجه میزبانِ دلبستگان امام حسین علیه السلام شدند. شرکت فولاد خوزستان با برپاییِ رویدادی خانواده‌محور با برافراشتنِ خیمه‌های حسینی در قالبِ مواکبِ خانوادگی و برگزاریِ نمایش‌های خیابانی همراه با نوایِ حزینِ دمام‌زنی میزبان ۲۵۰۰ نفر از جامعه‌ی تلاشگرِ فولاد خوزستان شد.

۴۰ موکبِ خانوادگی در دمای بالای ۵۰ درجه میزبانِ دلبستگان امام حسین علیه السلام شدند. شرکت فولاد خوزستان با برپاییِ رویدادی خانواده‌محور با برافراشتنِ خیمه‌های حسینی در قالبِ مواکبِ خانوادگی و برگزاریِ نمایش‌های خیابانی همراه با نوایِ حزینِ دمام‌زنی میزبان ۲۵۰۰ نفر از جامعه‌ی تلاشگرِ فولاد خوزستان شد.

با توجه به اینکه برگزاری یادبودِ واقعه‌ی کربلا و برگزاری نمایش خیابانی معمولاً با همراهی مردم و همچنین تقویت ارتباطات اجتماعی و فرهنگی در جامعه همراه است، این رویدادها می‌توانند تاثیرات مثبت و موثری برای خانواده‌های یک شرکت صنعتی داشته باشند.

شرکت فولاد خوزستان از اواخر سال گذشته در برگزاری رویدادهای خانواده‌محور و نمایشگاهی تجربه‌ی خوبی را با خانواده‌های فولادی گذرانده است. از برگزاری «تورهای خانوادگی بازدید از فرآیند تولید شرکت» تا «جشنواره موسیقی اقوام ایرانی و شیرینی های رمضانی» در تعطیلات فروردین امسال و اکنون برنامه «نذر حسینی و مراسم سوگواری حضرت اباعبدلله (ع) » با شعار این خانه عزادار حسین است.

برگزاری این رویدادها افزایش احساس همبستگی درون خانواده‌های شرکت، تقویت روابط بین خانواده ها ‌‌و همچنین افزایش قوام هویت ملی-مذهبی خانواده های کارکنان علی الخصوص کودکان و نوجوانان را در پی دارد.

بدونِ تردید، تاکنون برپایی ۴۰ موکب خانوادگی را شاید در سطح استان ندیده باشیم. رویدادی فرهنگی مذهبی که در آن افزایش انگیزه برای فعالیت‌های مشارکتی را به وضوح شاهد بودیم.این رویداد ما را بر آن می‌دارد تا در آینده با همراهی خانواده‌های جامعه‌ی فولادیمان برنامه‌های خانواده‌محورِ بیشتری را در دستور کارمان قرار دهیم.

باشد که با دلبستگیِ حسینی، همبستگیِ ما خانواده‌ی فولادی را قوام و دوامی بیش از پیش بخشد.

” اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات‌ محمد و آل محمد”