دکتر حسینی محراب استاندار خوزستان به همراه آیت الله موسوی فرد نماینده مقام معظم رهبری در استان و حجت الاسلام دکتر حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری به همراه جمعی از مسولین استانی از پایانه مرزی شلمچه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، پنج شنبه (۲۶ مرداد ۱۴۰۲)، دکتر حسینی محراب استاندار خوزستان به همراه آیت الله موسوی فرد نماینده مقام معظم رهبری در استان و حجت الاسلام دکتر حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری به همراه جمعی از مسولین استانی از پایانه مرزی شلمچه بازدید کردند.

استاندار خوزستان با حضور در موکب این شرکت از ظرفیت ها و خدمات در حال انجام بازدید و از پیگیری های مدیرعامل و تلاش های شبانه روزی کارکنان و خادمین زوار حسینی در موکب شرکت نفت و گاز اروندان مستقر در پایانه مرزی شلمچه قدردانی و آرزوی موفقیت و سلامتی برای این عزیزان نمود.

همچنین حسینی محراب با حضور در جمع کارکنان و بسیجیان پایگاه شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان در مرز شلمچه از خدمات آنها تقدیر و تداوم خدمت رسانی به زوار حسینی در طول ایام اربعین را خواستار شد.

در این دیدار صمیمی که شب گذشته انجام گردید، رحمان توکلی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان این شرکت ضمن ارائه گزارشی از عملکرد همکاران خود به ایشان اظهار کرد؛ در اختیار قرار دادن ۲۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و ۵ دستگاه سواری در جهت خدمات رسانی به زیر ساخت های دیگر مواکب، برپا کردن دو استراحتگاه ویژه آقایان و بانوان و ارائه بسته های فرهنگی و توزیع غذا و انواع نوشیدنی های در موکب این شرکت، از اواخر هفته آینده نسبت به خدمات دهی به زائرین اربعین حسینی(ع) کار خود را آغاز خواهیم نمود.