مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طی پیامی، فرارسیدن ۲۶ مرداد، سالروز آغاز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، در پیام مهندس قباد ناصری آمده است:

بسمه تعالی

آزادگان، بهترین سربازان انقلاب و آزموده ترین فرزندان این ملتند

مقام معظم رهبری

در تاریخ هر ملت، روایت های فراوانی از انسان های تاثیر گذار وجود دارد که هر یک به نوعی موجبات افتخار و سربلندی آن ملت را فراهم آورده اند. بدون شک، پس از شهدا، آزادگان جنگ تحمیلی را می توان تاثیر گذارترین انسانهای تاریخ معاصر ایران زمین دانست. رویکردهایی همچون ایستادگی و مقاومت در برابر فشار اسارت و رساندن پیام حق، عدالت و آزادگی در سخت ترین شرایط، نام این شیرمردان را به عنوان نماد پایداری ایران اسلامی در جای جای عرصه گیتی انعکاس بخشیده اند.

آزادگان در خلال دوران اسارت حتی یک لحظه، التزام به آرمان های انقلاب را فراموش نکرده و نقشه های دشمن در نمایش وانهادن ایمان و اعتقاد آزادگان به خاطر مصائب اردوگاه های بعثی را نقش برآب کردند. این از آزادگان ما الگویی متعالی برای همه نسل ها ساخته و آنها را به ارزشمندترین سرمایه کشور بدل ساخته است.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، فرارسیدن ۲۶ مرداد، سالروز آغاز بازگشت ظفرمندانه آزادگان سرافراز به کشور را تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از درگاه احدیت، امنیت و آرامش روزافزون ملت ایران و اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه توجهات قطب عالم امکان(عج) مسئلت دارم.

قباد ناصری