شهردار آبادان در پیامی فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان؛ یاسین کاوه پور طی پیامی با گرامیداشت فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی این روز حماسی را به تمامی آزادگان سرفراز تبریک و تهنیت عرض کرد.

متن پیام شهردار آبادان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خوزستان مهد رشادت و از جان گذشتگی رزمندگان و آزادگانی است که در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند.

امروز آزادگان سرافراز وارثان و یادگاران این حماسه جاوید که سال‌ها مشقت و سختی های اسارت را در زندان های رژیم بعثی به جان خریدند در میان ما سرافرازانه زندگی می کنند و این نیز برگی زرین در تاریخ ایران عزیزمان است.

آزادگان، اسطوره های صبر و استقامت دوران جنگ تحمیلی و سند زنده افتخار ملت غیور ایران اسلامی هستند و ۲۶ مرداد سالروز بازگشت راد مردان و ایثارگرانی است که هستی خویش را برای حفظ انقلاب و ارزش‌ها در طبق اخلاص نهاده و از باورهای خویش دفاع کردند و امروز نیز برای ساختن ایرانی آبادتر از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمود: سال های مجاهدت خاموش آزادگان، تاریخ پرشکوه ماست و ایستادگی و مقاومت عزتمندانه و بی‌نظیر این غیورمردان سرافراز ایران اسلامی در برابر دشمن بعثی از برگ‌های زرین و درخشان هشت سال دفاع مقدس و صحیفه رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن سال‌های سخت و در عین حال تاریخ‌ساز و الهام‌بخش است.

بی شک آزادگان این کبوتران رسته از بند، بهترین سرمایه برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند که با بازگشت شان، چشمان منتظر و قلب های عاشق را غرق در شادی کردند.

اینجانب برخود لازم می دانم تا این روز میمون و خجسته را به تمامی آزادگان ارجمند ایران اسلامی و به ویژه استان خوزستان و مردم شریف آبادان و خانواده این بزرگواران تبریک و تهنیت عرض نمایم.

از درگاه باری‌تعالی آرزو دارم رنج ها و مرارت های دوران اسارت این عزیزان بزرگوار را ذخیره آخرتشان قرار دهد و ما را در ارائه خدمات بهتر و صادقانه به این دلاورمردان ایران زمین و مردم فهیم و بصیر آبادان قهرمان و مقاوم یاری رساند.

یاسین کاوه پور – شهردار آبادان