شرکت نفت و گاز اروندان ویژه ایام ماه مبارک رمضان، محفل بزرگ انس با قرآن کریم ویژه کارکنان این شرکت و عموم مردم در مسجد الشهداء شهر شهیدپرور هویزه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲، در ادامه مجموعه مراسمات و اقدامات فرهنگی و قرآنی شرکت نفت و گاز اروندان ویژه ایام ماه مبارک رمضان، محفل بزرگ انس با قرآن کریم ویژه کارکنان این شرکت و عموم مردم در مسجد الشهداء شهر شهیدپرور هویزه برگزار شد.

این محفل باشکوه قرآنی با قرائت های قاری برجسته بین المللی، استاد سید جاسم موسوی، ابتهال خوانی مبتهل بین المللی استاد سید کریم موسوی و اجرای مجری توانمند حسن حلافیان همراه بود.

در این مراسم معنوی که با استقبال پر شور مردم مومن و روزه دار شهر هویزه و حضور مسئولین محلی و روحانیت مکرم برگزار گردید، حجت الاسلام والمسلمین ساعدی امام جمعه این شهرستان طی سخنانی ضمن تشکر از مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل و مجموعه فرهنگی شرکت نفت و گاز اروندان به عنوان سازمانی کوشا در اشاعه فرهنگ قرآنی و متعهد به مسئولیت های اجتماعی خود، اظهار داشت: از الطاف ماه مبارک رمضان بهار قرآن، فرصت ویژه ذکر و انس با این کلام وحی است، و بهره‌گیری از آیات نورانی قرآن کریم در کنار عترت بی شک موجب سعادت دنیوی و اخروی و تنها راه نیل به تعالی و نجات انسان هاست.

وی در ادامه ترویج بیش از پیش فرهنگ قرآن و عترت را یک مسئولیت همگانی دانسته، و به ادامه این چنین برنامه های با کیفیت قرآنی و فرهنگی در این شهرستان تاکید کردند.

شایان ذکر است پیش از این در این ماه مبارک، شرکت نفت و گاز اروندان با هدف بهره مندی از این ایام در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در حوزه توسعه و تعمیق فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی مراسمات و برنامه های متنوعی بسیاری همچون؛ محفل انس با قرآن در شهر خرمشهر، مسابقه بزرگ قرآنی در شهر سوسنگرد و رزمایش کمک های مومنانه در مناطق محروم غرب کارون را برگزار نموده، که انجام این امور به همت ادارات و و واحدهای روابط عمومی، دارالقرآن کریم، پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان، خدمات پشتیبانی مناطق عملیاتی و حراست به سرانجام رسیده است.