شاکر ناصری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین در پیامی روز قدس را روز فریاد جوانان غیور امت اسلام بر ضد استکبار و غاصبان سرزمین اسلامی دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید رامین :شاکر ناصری در پیامی روز قدس را روز فریاد جوانان غیور امت اسلام بر ضد استکبار و غاصبان سرزمین اسلامی و روز تقویت فرهنگ بی امان مبارزه با صهیونیسم جهانی دانست.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر رهبر فرزانه و کبیر انقلاب اسلامی تبدیل به فرصت اندیشمندانه‌ای شد برای همدلی مستحکم‌تر مسلمانان در دنیا تا از هر گوشه این کره خاکی، پیام آزادگی و بشردوستی طنین‌افکن شود. روزی که استکبار در هم می‌شکند و آوای کودک مظلوم فلسطینی، دنیا را پر می‌کند تا اسرائیل غاصب بداند که گستره اسلام است که در برابرش ایستاده و مظلومیت فلسطین و کودکان و مردمانش، حامیانی به وسعت پهنه جهان دارد. مسلمانان با کنار گذاشتن تفاوت‌های نژاد و ملیت و فرهنگ، در روز قدس، وحدت‌آمیز و غیورمندانه، به پا خواهند خواست و پیام روشن مقاومت فلسطین را یک صدا فریاد می‌زنند تا مرهمی باشند بر آلام دردمندان مظلوم تاریخ.
روز جهانی قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از ملل آزاده و مستضعف جهان است و این روز تنها به قدس اختصاص ندارد چرا که روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
روز جهانی قدس، روز همبستگی بین المللی جهان اسلام است و روز مبارزه مسلمانان با رژیم صهیونیستی برای تعیین سرنوشت مردم فلسطین است.
راهپیمایی یکی از مهمترین برنامه ها برای خشمگین کردن استکبار است و روز قدس، روز همدردی مسلمانان با آلام ملت مظلوم فلسطین و غزه است.
اهمیت روز قدس امسال دوچندان است چرا که ضمن اعلام انزجار از کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان بی دفاع آن، پاسخی قاطعی است به حمله تروریستی اخیر علیه کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سرداران دلیر ایرانی و قطعا این حملات ددمنشانه، ما را بیش از پیش متحد و مصمم می‌سازد تا صدای خود را در دفاع از مظلومان و مقابله با ظلم به گوش جهانیان برسانیم.
اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه پرفیض الهی، همچون سنوات گذشته همگام و همدل با تمامی مسلمانان جهان، از اقشار مردم متدیّن و همیشه در صحنه به ویژه جامعه فرهیخته و بابصیرت دانشگاهی دعوت می‌نمایم تا با حضور یکپارچه و گسترده خود در راهپیمایی عظیم یوم الله قدس، ضمن لبّیک دوباره به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی)، بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی به نمایش گذارده و فریاد رسای خود در حمایت قاطع از جبهه مقاومت، ملّت ستمدیده فلسطین و آزادی قدس شریف را به گوش جهانیان برسانند.

شاکر ناصری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین