شاکر ناصری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین در پیامی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید رامین در این پیام آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

دشمنی و کینه‌ بدخواهان سرافرازی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمامی ندارد و در تلاشی همیشگی‌اند تا نیش زهرآگین خود را بر تارک این سرو سرافراز زنند و گزندی بر پیکره آن وارد کنند.
رژیم اشغالگر قدس که‌ جنایات های بی شماری را رقم زده است با حمایت استکبار جهانی جنایتی بزرگ را رقم زد
اقدام تجاوزکارانه و مذبوحانه رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، و شهادت سرداران رشید مدافع حرم«سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی»و«سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی»از فرماندهان و مستشاران دلاور و جانبازان سرافراز دفاع مقدس به همراه پنج تَن از افسران شجاع سپاه اسلام در این حمله، در حالی تاثر و تالم عمیق و در عین حال خشم انقلابی مردم ایران اسلامی را برانگیخت که در آستانه یوم‌الله روز جهانی قدس، عزم و اراده رزمندگان و دلدادگان جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان برای پایان بخشیدن به حیات این رژیم خون‌آشام و درنده را بیشتر از هر زمانی مستحکم‌تر ساخت.
امروز امنیت ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی مرهون جهاد خالصانه و صادقانه سرداران بزرگ و همرزمان آنهاست و بی‌شک، شهادت این سرداران نه تنها پایان راه نیست بلکه آغازی ارزشمند و رویشی خدایی در جبهه مقاومت و دفاع از مظلومان عالم است و بطور یقین رژیم غاصب صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد.
بی‌شک این حمله ددمنشانه که مغایر با قوانین بین‌المللی و تعدی به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است بی‌پاسخ نخواهد ماند و این رژیم منفور و سفاک با پاسخ کوبنده و انتقام‌جویانه جبهه مقاومت به سختی تنبیه خواهد شد.
اینجانب این حمله وحشیانه را محکوم می‌کنم و عروج ملکوتی این مجاهدان راه حق را به فرمانده معزز کل قوا، رهبری عزیز حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مردم ولایتمدار ایران اسلامی، رزمندگان جبهه مقاومت در منطقه و خانواده محترم شهیدان والامقام این حادثه تروریستی، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

شاکر ناصری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین