نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: رژیم اشغالگر قدس با حمله به کنسولگری ایران در دمشق بار دیگر عجز و ناتوانی خود در برابر جبهه مقاومت در جبهه نبرد نشان داد.

حجت‌الاسلام حسین رفیعی در پی حمله رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی ایران با صدور پیامی اعلام کرد: رژیم غاصب و متجاوز صهیونیستی در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر خود در جنایتی آشکار با حملات موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه، که منجر به شهادت جمعی از مستشاران و پاسداران انقلاب اسلامی شد، بار دیگر عجز و درماندگی خود را از رویارویی با رزمندگان و مجاهدان جبهه مقاومت در خطوط مقدم نبرد به نمایش گذاشت.

در این پیام تاکید شده است: بی تردید این اقدام ظالمانه و وحشیانه بی پاسخ نخواهد ماند و نیروهای جبهه مقاومت انتقام خون شهیدان والامقام و تمام شهیدانی که جان خود را در دفاع از آرمان‌های امت اسلامی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین نثار کردند، هوشمندانه خواهند گرفت. ملت بصیر ایران با شرکت پرشور خود در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از رژیم فاسد و کودک کش اسرائیل این اقدام رذیلانه را شدیداً محکوم خواهند نمود.

حجت‌الاسلام حسین رفیعی در پیام خود عنوان کرد: اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت این شهیدان سرافراز به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و خانواده محترم شهدا، به روح مطهر و پرفتوح آنان سلام و درود فرستاده و تاکید می‌کنم راه شهدای جبهه مقاومت را تا پیروزی نهایی ادامه خواهیم داد ان شاء الله.