شاکر ناصری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین با صدور پیامی روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید رامین :شاکر ناصری طی پیامی دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
بسم‌ الله الرحمن الرحیم

۱۲ فروردین سال ۵۸ روز استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران و روز وحدت و تجلی حکومت عدل الهی است روزی که در آن ملت بزرگ و انقلابی ایران با همراهی پیر و جوان و با تکیه بر آموزه های دین مبین اسلام و رهبری حضرت امام خمینی (ره)، منافع سلطه گران دنیا را با چالش مواجه کرد و با انتخابی سرنوشت ساز، نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت بخشید و الگویی جامع و کارآمد را به جهانیان ارائه کرد.
در این روز پربرکت، که می توان از آن به عنوان بهار انقلاب اسلامی ایران یاد کرد، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، در ایران و سراسر جهان متجلی ساخت و تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی میلیون ها ایرانی آزاده و مسلمان، حکومتی را پایه ریزی کرد که عدالت اسلامی، از اهداف والای آن بود.
نهال جمهوری اسلامی که در سایه عنایت پروردگار، با دستان مصمم ملت و هدایت داهیانه رهبر فقید انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) کاشته شد، اینک با گذر بیش از ۴ دهه از طوفان و تندبادهای مهیب، به برکت خون پاک شهدا، استقامت و پایداری ملت ایران و درایت و هوشمندی رهبری معظم انقلاب اسلامی به درخت تناور و افراشته ای تبدیل شده که سایه امیدش را برای تحقق زیباترین آرمان های الهی بر دل و جان محرومان و مستضعفان عالم گسترانیده است.
اینجانب ضمن نکوداشت بهار طبیعت در سالی که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نام گذاری شده است و قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در ماه مبارک رمضان،با تبریک دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی، به مردم شریف ایران، رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های معزز شهدا، سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه‌ها از پروردگار متعال خواستارم. ان شاء الله پرچم ایران و نام ایرانی در تمامی میدان‌ها آراسته به افتخار و سرافرازی باشد.

شاکر ناصری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین