مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: حدود ۳۰ هزار بسته نوشت‌افزار با کمک خیران، برخی صنایع و شرکت‌ها در این استان برای دانش آموزان نیازمند تهیه و توزیع شده است.

جمال شیبه پیش از ظهر امروز یکشنبه در آئین برگزاری جشن عاطفه‌ها بیان کرد: جشن عاطفه‌ها با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی ۵۴ هزار دانش‌آموز نیازمند و مورد حمایت، جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در پایگاه‌های ثابت و سیار استان خوزستان شروع شده و تا نیمه مهرماه امسال ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان افزود: تلاش می‌شود تا دانش‌آموزان با کمک خیران، مراکز نیکوکاری و دیگر بخش‌ها از بسته‌های مختلف آموزشی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش در راستای شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان، اظهار کرد: در خوزستان ۵۴ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد وجود دارد که از خدمات آموزشی و فرهنگی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: از نیمه شهریورماه تاکنون که این جشن برگزار شده، حدود ۳۰ هزار بسته نوشت‌افزار با کمک خیران، برخی صنایع و شرکت‌ها در این استان تهیه و توزیع شده است.

شیبه یادآور شد: خیران و مردم خوزستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ و کد آسان پرداخت #۰۶۱*۸۸۷۷* برای مشارکت در پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند واریز کنند.