اداره کل راه آهن جنوب با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی مانند تمامی خدمتگذاران این راه با تمام توان خدمت به زائران این مسیر سبز را در اولویت قرارداده است.

محمد علی مرادی سرپرست کل اداره راه آهن جنوب ؛ با تاکید براینکه اداره راه آهن با تمام توان اجرایی و خدماتی به صورت کار جهادی و برنامه ریزی شده خدمت به زائران اربعین حسینی را اولویت قرارداده اظهار داشت: سهولت در سفر زوار را تنها هدف اداره راه آهن جنوب است که این مهم با برنامه ریزی و کار شبانه روزی پرسنل خدمتگذار این اداره صورت گرفته است.

مدیرکل راه آهن جنوب به برنامه ریزی خدمات این اداره از ماه ها قبل اشاره کرد و گفت: اکنون فعالیت شبانه روزی پرسنل در سهولت سفر زائران تٱثیر به سزایی گذاشته است.

وی از افزایش قطار ها به مناسبت اربعین حسینی خبر داد و تصریح کرد: کار شبانه روزی پرسنل و شیفت های بیست و چهار ساعته کارکنان که تنها با عشق و ایمان به خدمت میسر می شود.

وی با اشاره به بخشی از خدمات ارائه شده راه آهن جنوب در این ایام تشریح کرد: تطویل سکوی ایستگاه خرمشهر به علت افزایش حجم مسافر،

احداث سایبان برای مسافران ایستگاه با توجه به شدت میزان آفتاب در این فصل سال، ایجاد مه پاش فضای باز برای رفاه حال مسافران به علت گرمای هوا، نصب دکل های روشنایی و نرده کشی محیط ایستگاه و احداث سیستم آبگیری قطار های مسافربری در دو ایستگاه خرمشهر و شلمچه برای به حداقل رساندن زمان تآخیر و جابجایی مسافران از جمله این خدمات است.

مرادی اضافه کرد: البته این خدمات صرفا بخشی از فعالیت های خدماتی عمرانی اجتماعی این اداره کل بوده و فعالیت های تخصصی و افزایش قطار ها و فشار کار تخصصی این سازمان در این خبر بررسی نشده است…