مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان در تشریح اقدامات این شرکت: پشتیبانی هرساله از حماسه عظیم اربعین حسینی افتخار ما و صنعت نفت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل این شرکت طی گفتگویی، مجموعه اقدامات شرکت نفت و گاز اروندان در پشتیبانی از پایانه مرزی شلمچه و ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی را تشریح کرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به تعیین این شرکت به عنوان معین پایانه مرزی شلمچه از سوی ستاد اربعین نفت اظهار داشت: گردهمایی عظیم و راهپیمایی تمدن ساز اربعین حسینی، نماد جهانی وحدت شیعیان و یک حماسه بزرگ در دنیای اسلام است، که به عنوان مردمی ترین پدیده اجتماعی عصر حاضر به دست مردم خلق و بدست خودشان هرساله راهبری می شود، لکن در این رویداد حماسی به دنباله مردم، مسئولین حسب وظایف محوله و مختلف خود نقش آفرینی کرده و تسهیل گری و ایجاد زیرساخت مناسب را بر عهده دارند.

وی افزود: شرکت نفت و گاز اروندان در قالب مسئولیت اجتماعی خود، هر ساله توفیق پشتیبانی از این حرکت عظیم مردمی را دارد، و امسال نیز خداوند را شاکریم که پیرو تاکیدات و ابلاغ دکتر خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بسیج همه امکانات ممکن خود، مشارکت بیش از پیش داشته و در جهت رفاه حال مردم فعالیت های متعددی برنامه ریزی کرده است.

مهندس عذاری اهوازی در تشریح این اقدامات گفت: ما در کنار مجموعه ای از فعالیت های فرهنگی همچون توزیع محصولات تبلیغی به زائرین مانند؛ کلاه آفتابی، پرچم، چفیه، ملزومات حجاب و عفاف و غیره، شاهد اقداماتی ویژه ای همچون راه اندازی موکب خدمت رسانی شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان در محل دو هکتاری پایانه شلمچه هستیم، که این مهم با تلاش شبانه روزی کارکنان و بسیجیان پرتلاش و سختکوش شرکت نفت و گاز اروندان محقق شده و ان شاءالله از اواسط هفته آینده با توزیع روزانه غذا، انواع نوشیدنی و دیگر پذیرایی ها به زائرین گرامی خدمت رسانی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان افزود؛ همچنین به جهت رفاه حال زوار ابا عبدالله(ع)، نسبت به برپایی دو استراحتگاه، ویژه آقایان و بانوان در مجاورت موکب خدمت رسانی این شرکت اقدام کرده ایم، و اکنون این چادرها برپا شده و بزودی میزبان زائرین در این استراحت گاه ها خواهیم بود.

وی همچنین ادامه داد: از دیگر اقدامات در راستای آماده سازی و تقویت زیرساخت‌های پایانه شلمچه، تسطیح اراضی برای استقرار مواکب، بهسازی پارکینگ‌ها، آب رسانی به مواکب، جابجایی کانکس ها و فعالیت های مختلف پشتیبانی و لُجستیکی از این دست بودند، که با گُسیل انواع ماشین آلات سنگین به تعداد ۲۵ دستگاه و ۶ دستگاه سبک و بسیج ده ها نفر نیروی انسانی، از روزهای گذشته تاکنون در حال انجام خدمت هستند و تا پایان اربعین نیز بکار خود ادامه خواهند داد.

در پایان عذاری اهوازی با تشکر از همه دست اندرکاران به ویژه ادارات و فعالین این شرکت در پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان، خدمات و پشتیبانی مناطق عملیاتی، روابط عمومی، حراست و امور مالی، ابراز امیدواری کردند با تلاش، انسجام و هم افزایی همه بخش ها، توفیق بهبود شرایط پذیرایی و پشتیبانی از زائرین حسینی(ع)، بعنوان نماینده شرکت ملی نفت ایران در پایانه شلمچه حاصل شود.