مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و جمعی از مدیران این شرکت در نشستی با دکتر علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، روز (یکشنبه ۲۱خرداد۱۴۰۲) مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و جمعی از مدیران این شرکت در نشستی با دکتر علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان حضور یافتند.

در این دیدار صمیمی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گزارشی از عملکرد این شرکت در بخش های مختلف از جمله در حوزه رُشد و افزایش تولید نفت، صرفه جویی ۷۰۰هزار دلاری در تاسیسات Skid Mounted و تحویل گیری آن از شرکت خارجی، تحول اساسی در تعامل با شرکت های دانش بنیان و حمایت از تولیدکنندگان قطعات و تجهیزات داخلی، شتاب بخشی در برداشت از میادین مشترک غرب کارون، بکارگیری نیروهای بومی و همچنین توجه و عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت نسبت به مردم شهرهای حاشیه تاسیسات نفتی، کمک رسانی در تنش آبی، امدادرسانی به حادثه ساختمان متروپل آبادان و خدمت رسانی به یادمانهای شهدا ارائه کرد.

کمک به شبکه توزیع برق اهواز جهت حل مشکل ناپایداری برق روستاهای بخش اسماعیلیه، توزیع ۶هزار بسته نوشت افزار جهت دانش آموزان مناطق محروم، همکاری در موضوع استقبال و پشتیبانی از کاروانهای راهیان نور، برپایی موکب اربعین در مرز شلمچه و اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی وسیع در شهرهای خرمشهر، هویزه و سوسنگرد از دیگر موارد مطرح شده با استاندار خوزستان بود.

در این نشست دکتر حسینی محراب استاندار خوزستان ضمن قدردانی از اقدامات خوب این شرکت در موضوع تولید و تعامل با شرکتهای دانش بنیان‌ و عمل به مسولیتهای اجتماعی، بر نگاه ویژه به توسعه و برداشت از میادین مشترک تاکید نمود و آن را برای کشور بسیار مهم دانست.