در آیین نکوداشت روز روابط عمومی و دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی، از مهندس خرمی شهرداری بندرامام خمینی (ره)تقدیر شد.

در آیین نکوداشت روز روابط عمومی و دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی،که همزمان با چهارمین روز «هفته روابط عمومی» و روز «روابط عمومی، سرمایه اجتماعی و تبیین» باپیام رییس انجمن بین المللی روابط عمومی و با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با رویکرد “بررسی نقش روابط عمومی ها در جهاد تبیین” برگزار شد از مهندس خرمی شهرداری بندرامام خمینی (ره)تقدیر شد.

در این جشنواره از مهندس خرمی شهرداری بندرامام خمینی ره با لوح تقدیری به متن ذیل تقدیر به عمل آمد؛
لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد
گرانمایه ارجمند جناب اقای مهندس مرتضی خرمی
شهردار محترم بندرامام خمینی ره
بی تردید،حرکت روبه تکامل و‌تعالی روابط عمومی و ارتباطات،مرهون حمایت ها و‌نگاه حمایتگرانه شخصیت هایی است که با حمایت خود به درخشش روابط عمومی در کشور و حرکت روبه رشد آن سهم شایسته ایی را به عهده میگیرند.
نظر به اینکه بر اساس رای،هییت داوران و‌باعنایت به بررسی های انجام گرفته،شخصیت ارتباطی،منش،روحیه تعاملی و‌نقش تعیین کننده در بهبود ارتباط با ذینفعان و نگاه تعالی جویانه حضرتعالی به حوزه ارتباطات روابط عمومی،رسانه و‌افکار عمومی،همیشه بارز،موثر و‌کارساز بوده و از طرف دیگر روابط عمومی تحت امر جناب عالی،همواره از حمایت های فکری و عملی حضرتعالی بهرمند بوده و‌در مسیر پیشرفت قرارگرفته است،لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد به دلیل نگاه و‌عملکرد حمایتی از حوزه ارتباطی تحت امر و‌شخصیت برجسته ارتباطی،به آن مدیر ارشد فرهیخته اعطا می شود.

گفتنی است،ارتباط موثر و شایسته با رسانه ها، تعامل دوسویه و نوآوری در ارائه برنامه های هدفمند ارتباطی از اقدامات شاخص مهندس خرمی شهردار بندر امام خمینی (ره) سال ۱۴۰۱ در دریافت لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد بوده است.