دکتر کریم باوی با اشاره به برگزاری شایسته اعیاد ماه مبارک شعبان و میلاد امام زمان(عج) در مناطق مختلف شهری، از تدارک ویژه مجموعه شهری کوت عبدالله جهت میزبانی معنوی و با نشاط از دو بهار قرآن و رستاخیز طبیعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار کارونی ها :شهردار کوت عبدالله ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و گرامیداشت ماه میهمانی خدا افزود در مجموعه برنامه های تدارک دیده شده نوروز ۱۴۰۲ با نگاهی ویژه، پرداخت جامع به دو مناسبت نوروز و ماه مبارک رمضان برای نخستین بار لحاظ شده که در هر دو بعد نشاط اجتماعی و افزایش روحیه عبودیت و کسب معنویات لحاظ شده و علاوه بر برگزاری ویژه برنامه های مفرح نوروزی، میهمانی لایق در میهمانی خداوند باشیم.
کریم باوی اظهار کرد: جلسات متعددی در ستاد نوروزی شهرداری با حضور مدیران شهری و کارشناسان به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های ویژه نوروز ۱۴۰۲ برگزار شده است.
وی افزود: جلسات متعددی به صورت برون‌سازمانی به منظور هماهنگی میان ستاد نوروزی شهرداری و دستگاه‌های مختلف برگزار شده و هماهنگی خوبی میان دستگاه‌ها با ستاد نوروزی شهرداری ایجاد شده است.
کریم باوی افزود:در کنار انجام اقدامات حوزه زیباسازی شهری چون تزیین معابر و مناطق شهری با انواع المان های نوروزی، زیباسازی و بهسازی فضای سبز، بازسازی و نوسازی میادین اصلی و ورودی های شهری، ایجاد معابر و میادین نورانی با المان های نوری جدید، جانمایی و نصب نمادهای ویژه نوروز، فضاسازی با سفره های هفت سین و نمادهای سال نو بهاری و .. نوروزی خاطره انگیز و ماندگار برای شهروندان و میهمانان نوروزی شهر مهیا سازد.
شهردار کوت عبدالله دیگر اقدامات و برنامه های نوروزی شهرداری را افزایش روشنایی های شهری و نورپردازی میادین و معابر ، رنگ آمیزی المان های شهری(جداول-بلوک ها- خط کشی معابر- خطوط عابر پیاده – سرعت گیرها) ، نصب پرچم های الوان بر روی پل ها و میادین اصلی شهر ، تنظیم و برنامه ریزی آماده باش نیروهای کشیک اداری و عملیاتی ، هرس، فرم دهی و شسشوی درختچه ها ، توسعه و گسترش فضای سبز ورودی های شهر و کاشت گل و گیاه مورد نیاز پارک ها، فضای سبز پیاده روها، رفیوژها و اماکن شهرداری عنوان کرد.