بهمئی، اردوهای راهیان پیشرفت را مصداق بارز جهاد تبیین دانست و گفت: ما در این اردوها به دنبال این هستیم که موفقیت‌ها، واقعیت‌ها و دستاوردهای جوانان ایرانی را منعکس کنیم.

سجاد بهمئی، امروز پنچ‌شنبه (۲۵ اسفند) در اردوی راهیان پیشرفت قرارگاه رسانه‌ای شهدای بسیج رسانه خوزستان که با حضور اصحاب رسانه در شهرستان‌های آغاجاری و امیدیه برگزار شد، اظهار کرد: اردوهای راهیان پیشرفت از اردوهایی است که تازه ابلاغ شده و هدف اصلی از برگزاری آن جهت‌گیری تخصصی حوزه رسانه بر روی مسائل مهم ملی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان، افزود: ما باید بتوانیم در بحث حمایت از تولید ملی و اشتغال و سرمایه‌ای که داریم موضوعات مورد نیاز را به رشته تحریر درآوریم و به تصویر بکشیم.

وی اردوهای راهیان پیشرفت را مصداق بارز جهاد تبیین دانست و اضافه کرد: ما در این اردوها به دنبال این هستیم که موفقیت‌ها، واقعیت‌ها و دستاوردهای جوانان ایرانی را منعکس کنیم که یکی از آنها شرکت نفت و گاز آغاجاری است که اقدامات بسیار خوب و مؤثری ارائه داده است.

بهمئی، تصریح کرد: هدف اصلی اردوهای راهیان پیشرفت برای حوزه رسانه افزایش روحیه امیدآفرینی برای ایفای نقش مؤثر در رشد و توسعه ملی و دوم نمایش دستاوردهاست.