مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان از برگزاری نخستین مسابقات آزاد ملی مهارت گردشگری در  شهرستان اندیکا از توابع شمال خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان، شهرام ملایی هزاروندی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان با اعلام این خبر هدف از برگزاری این مسابقات ترویج و ارتقای فرهنگ گردشگری، فراهم کردن فرصت مناسب برای رقابت سالم میان فعالان در این حوزه، معرفی مکان‌های بومی و گردشگرپذیر، ایجاد اشتغال و اهمیت نقش آن در توسعه اقتصادی به عموم مردم عنوان کرد.
وی اظهارداشت: بمنظور ایده پردازی و شرکت در نخستین مسابقات آزاد ملی مهارت گردشگری در اندیکا فرهیختگان، نخبگان و فعالان حوزه گردشگری، میراث‌فرهنگی صنایع‌دستی کشور می توانند  تا تاریخ ۳۰ بهمن از طریق سایت www.khouzestan.irantvto.ir ثبت نام کنند.
ملایی هزاروندی بیان کرد:این مسابقات  به مدت سه روز از تاریخ ۸ تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ در جزیره زیبای سد شهید عباسپور و منطقه کوهستانی تاراز در شهرستان اندیکا و به همت اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان و با حمایت علیرضا ورناصری نماینده  شهرستان مسجدسلیمان ، هفتکل، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری اندیکا، سازمان آب و برق خوزستان، اداره کل میراث‌فرهنگی گردشگری صنایع‌دستی و…. برگزار می‌شود.
ملایی هزار وندی خاطرنشان ساخت: پذیرش جهت اسکان کلیه افراد شرکت کننده  ۷ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود و متقاضی  شرکت در این مسابقات می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۶۵۹۰۰۲۷۸ تماس حاصل نمایند.