به مناسبت دهه مبارک فجر چندین پروژه عمرانی و رفاهی، با حضور امام جمعه محترم شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر، معاون عمرانی فرماندار ویژه شهرستان، جمعی از خانواده معزز شهدا، شیوخ، بزرگان و مردم آبادان از محل اعتباری جاری شهرداری و بودجه های ردیف ملی به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه پور در این آیین ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه مبارک فجر گفت: امروز همزمان با سایر شهرستان های خوزستان و به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از طریق ویدیو کنفرانس با حضور نماینده معزز ولی فقیه در استان و استاندار محترم خوزستان، چندین پروژه عمرانی و رفاهی در شهر آبادان به بهره برداری رسید.

شهردار آبادان اظهار داشت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال که بخشی از آن از اعتبارات داخلی و بخشی دیگر با پیگیری نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر محقق شد در راستای خدمات رسانی به مردم شریف این شهر به بهره برداری رسیدند.

وی افزود: روکش آسفالت در خیابان های ۲۰ متری سده و بهار با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.

کاوه پور بیان کرد: همچنین عملیات روکش آسفالت در مناطق کوی بهار، بلوار ساحلی، جمشید آباد، کفیشه، فرزاد طاهری و میدان ورودی شهر با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال اجرا و به بهره برداری رسیدند.

شهردار آبادان افزود: پایانه درون شهری ولایت که نخستین پایانه درون شهری استان خوزستان است نیز با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال برای استفاده مردم آبادان احداث گردید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای احداث یک سپتیک جدید چهار میلیارد ریال و برای تجهیز سپتیک های موجود بیست میلیارد ریال هزینه شد.

کاوه پور در پایان اظهار داشت: دغدغه و اولویت اصلی اعضای محترم شورای شهر و شهرداری آبادان ارائه خدماتی در شان مردم شریف و ولایتمدار این شهر است و همه در تلاش هستیم با برنامه ریزی و کار شبانه روزی وضعیت شهر را بهبود بخشیده و با اقدامات شایسته رضایت شهروندان را کسب نماییم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، مجموع اعتبارات پروژه های عمرانی و خدماتی که در ایام دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید ۷۰۰ میلیارد ریال میباشد و در تلاش هستیم پروژه های دیگری را نیز در روز های آتی به بهره برداری برسانیم.