مدیر پست بانک استان خوزستان از استقرار موکب پایگاه بسیج جوادالائمه پست بانک خوزستان در نزدیکی مرز چذابه خبر داد.

سمیه سعیدی- کارونی ها: ، مهرآبادی مدیر پست بانک استان خوزستان با بیان اینکه به تصمیم ستاد اربعین پست بانک ایران، برای پیش بینی و برنامه ریزی مناسب برگزاری مراسم اربعین حسینی جلساتی در خوزستان تشکیل شد اظهار کرد : مقرر شد موکب پایگاه بسیج جوادالائمه (ع) به همت پرسنل تلاشگر پست بانک استان خوزستان در نزدیکی مرز چذابه استقرار یابد .
مهرآبادی عنوان کرد : در صورت ضرورت و در حد توان مهمانسرای خرمشهر، آبادان و اهواز آماده اقامت مهمانان و مهیای خدمت می باشند .
این مقام مسئول گفت : با توجه به کمبود بودجه برای تهیه اقلام سرمایه ای، پرسنل پست بانک با ارتباطات محلی نسبت به تهیه یک دستگاه کانکس ، آب ، برق، کولرگازی ، داربست ، تجهیزات آشپزخانه ، تجهیزات چای ، قهوه ، شربت و … اقدام کرده و در محل مورد نظر استقرار یافت .
وی افزود : از روز چهارشنبه ۱۶ شهریور از زائرین عزیز در نوبت صبح با غذای گرم، حلیم، آش محلی تعداد ۶۰۰ تا هزار پرس بصورت روزانه پذیرایی صورت می گیرد و در کنار توزیع غذای گرم، چای ، قهوه و سایر اقلام پذیرایی بطور مستمر به زوار در مسیر رفت و برگشت ارائه می شود .
مدیر پست بانک استان خوزستان گفت : از خیرین گرامی که تا کنون با اهداء پانزده کیسه آرد ، یک کیسه شکر و پخت نان در دمای هوا بیش از ۴۰ درجه یاری رسان ما بوده اند قدردانی می نمایم.
مهرآبادی عنوان کرد :
این مقام مسئول اظهار کرد : انتظار همین است، هرجا یاد و نام ائمه اطهار (ع) ، علی الخصوص باب الحوائج حضرت ابوالفضل العباس (ع) و آقا امام حسین (ع) کشتی نجات بشریت در میان است ، دوستداران و شیفتگان با افتخار و بی منت پای کار می آیند که همکاران ما این مهم را پاس داشتند و در این ایام شبانه روز خدمت رسانی به زوار را انجام می دهند .پ
وی افزود : خدمت رسانی در روزهای آتی ادامه خواهد داشت و در حد توان پذیرای زوار گرامی خواهیم بود .
مدیر پست بانک خوزستان در پایان از زحمات و حمایت های مدیرعامل بانک دکتر شیری، اعضاء هیات مدیره ، مدیران در ستاد بانک و حوزه بسیج پست بانک ایران که ما را در این امر خیر یاری می رسانند قدردانی می نمایم.