در بازدید مهندس دانشی و هیئت همراه از مناطق عملیاتی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان که عصر چهارشنبه (۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) با هدف ارزیابی فنی و پیشبرد عملیات تولید صورت گرفت بر تلاش برای برطرف کردن چالش‌های این شرکت تاکید کرد.

کارونی ها؛ مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب پس از بازدید از واحد بهره برداری هفت شهیدان و اطلاع از آخرین وضعیت این واحد، از برخی مناطق شهر مسجدسلیمان از جمله سی.برنج و نفتون نیز بازدید به عمل آورد.

مهندس دانشی سپس در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان و مدیران ارشد این شرکت شرکت کرد و پیرامون مهمترین چالش‌ها و تنگناهای این شرکت بحث و تبادل نظر کردند

.
وی گفت: گستردگی جغرافیایی، وجود میادین و مخازن متعدد و پراکندگی آنها در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان اگرچه پیچیدگی و سختی خاص خود را دارد اما می‌تواند به عنوان یک فرصت طلایی در راستای ایجاد اشتغال و تحول محسوب شود.

مهندس دانشی افزود: در دوره های گذشته به مسجدسلیمان کم‌توجهی شده اما نگاه این دولت مثبت و پیشرو است که باید این نگاه را عملی و به منصه ظهور رساند.

در ادامه مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان مهمترین مشکلات این شرکت را بیان کرد و سایر مدیران و روسای این شرکت نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را درخصوص رفع مشکلات مطرح کردند.

شایان ذکر است کارکنان عملیاتی واحد بهره برداری هفت شهیدان در یک فضایی کاملا صمیمی و صریح، بدون واسطه مهمترین دغدغه‌های خود را با مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در میان گذاشتند و مهندس دانشی نیز پس از شنیدن تمام صحبت­ها، بر پیگیری خواسته های آنان تاکید کرد و به منظور ایجاد تحول در سازمان و نشاط و کارایی محیط کار، خواستار ارائه طرح­ها و ایده های خلاق از سوی آنان شد.