معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت:روند پیشرفت پروژه طرح جامع فاضلاب رو به رشد است، هدفگذاری مورد انتظار ما رفع مشکل نقاط حساس و بحرانی این طرح در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهد بود.

به گزارش کارونی ها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، هجدهمین جلسه بررسی طرح جامع فاضلاب امروز با حضور محمد خانچی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد.

وی در ابتدای این نشست روند پیشرفت طرح جامع فاضلاب را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: حضور مهمانان نوروزی در ابتدا محدودیت‌هایی را برای اجرای عملیات ایجاد می‌کرد و سرعت کار کاهش یافته بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از شتاب‌بخشی به فعالیت‌های لازم در جهت تکمیل این پروژه خبرداد وعنوان داشت: پس از تعطیلات روند فعالیت‌ها شتاب بیشتری گرفت، طرح جامع فاضلاب قابلیت‌های ویژه‌ای دارد که مجموعه آبفا باید آن‌ها را برای مردم تبیین کند.

خانچی تصریح کرد: حضور شرکت‌های دانش‌بنیان برای نخستین بار در پروژه‌های اینچنینی در کشور باید تشریح شود و مردم از آن مطلع شوند.

وی افزود: نوع عملیات و فعالیت‌های ارزنده‌ای که در حواشی این پروژه بزرگ صورت می‌پذیرد، قابل ملاحظه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ادامه داد: ١٩ نقطه‌ای که در خروجی شبکه فاضلاب به رودخانه کارون تا نیمه امسال به تناوب رفع خواهند شد.

خانچی با بیان اینکه اجرای طرح جامع فاضلاب اهواز را به کارگاه عملیاتی بزرگی تبدیل کرده است، تصریح کرد: این عملیات مشکلاتی را برای شهروندان عزیز پدید آورده است، لذا از صبر و حوصله آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی خطاب به مدیر شرکت آب و فاضلاب استان ابراز داشت: شرکت آبفا برنامه زمان‌بندی خود را به گونه‌ای مشخص کند که به محض اتمام کار ترمیم نوار حفاری صورت گیرد تا حلاوت و شیرینی این پروژه به کام مردم تلخ نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: روند پروژه رو به رشد است، هدفگذاری مورد انتظار مارفع مشکل نقاط حساس و بحرانی این طرح در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهد بود.