نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: از حقوقدانان و وکلای خوزستان انتظار می رود در کنار نمایندگان مجلس در دفاع از حقوق مردم و دریافت حقابه ورود کنند.

به گزارش کارونی ها حجت الاسلام مجید ناصری نژاد شامگاه سه شنبه در شست و ششمین سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری و یکصد و نهمین سال تاسیس نهاد وکالت در اهواز اظهار داشت : حفظ و ارتقای جایگاه وکلا در استان یکی از موارد مهمی است که باید به مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی افزود: خوزستان دارای حقوقی است که اگر وکلای استان در کنار مسئولان به آن با جدیت ورود کنند، می توانیم این خواسته ها را محقق کنیم .
وی بیان کرد: بحث حقابه‌ خوزستان از مطالبات جدی مردم استان است که نیازمند پیگیری همه مسئولان و دلسوزان این استان استراتژیک است.
حجت الاسلام ناصری نژاد گفت: خوزستان در زمینه مسائل زیست محیطی سال ها است که با مشکلات فراوانی مواجه بوده و روز به روز بر تعداد این معضلات افزوده می شود.
وی تصریح کرد : صنایع مختلفی در خوزستان فعالیت می‌کنند که همین امر باعث ایجاد آلایندگی های زیست محیطی در این استان شده است.
وی گفت: اگرچه مخالف فعالیت شرکت های نفتی در برخی مناطق استان نیستیم اما این فعالیت ها باید با رعایت کامل مسائل زیست محیطی صورت گیرد.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع جمع آوری فلرهای نفتی و اجرای طرح آماک در استان هنوز محقق نشده و در حال حاضر نیز فلرهای نفتی همچنان در سطح خوزستان می سوزند و مشکلات زیست محیطی بسیاری برای مردم ایجاد کرده اند.
وی تصریح کرد: وکلا در بحث قانونگذاری می توانند نقش موثری داشته باشند چرا که برخی از قوانین فعلی ناقص بوده و مشکلات حقوقی فراوانی را در جامعه ایجاد کرده است.