اهواز- مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز گفت: شاخص‌های رعایت استانداردهای زیست‌ محیطی، ایجاد سیستم پایش لحظه‌ای، ایمنی بهداشت و محیط زیست و استقرار نظام مدیریت سبز در این شرکت اجرا می شوند.

به گزارش خبرنگار کارونی ها  علی خنیفر   ما به عنوان واحد صنعتی، محیط زیست را امانت فرزندانمان و استفاده نامطلوب از منابع را موجب از بین رفتن نعمات الهی و به خطر انداختن جامعه می‌دانیم.
وی افزود: زمین و منابع موجود در آن، میراث گذشتگان برای ماست و اکنون وظیفه ماست تا این میراث را برای نسل‌های بعدی حفظ کرده و به یادگار بگذاریم.
مدیرعامل لوله‌سازی اهواز در ادامه گفت: حراست از محیط زیست و طبیعت توسط صنایع منجر به توسعه پایدار می‌شود.
وی بیان کرد: حفاظت از محیط زیست به معنی کند کردن حرکت توسعه‌ای استان و عدم استقرار صنایع در خوزستان نیست بلکه باید با رعایت کامل الزامات، فعالیت‌های صنعتی نیز در استان انجام شود.
وی با تأکید بر ضرورت رشد فعالیت‌های زیست‌محیطی متناسب با صنایع در خوزستان، اظهار کرد: معتقدیم که ارتباط سازنده بین محیط زیست و صنعت باید ایجاد شود و فضا برای تبادل تجربیات و دستاوردهای محیط زیستی میان صنایع صورت گیرد.
خنیفر به توسعه فضای سبز در محیط کاری شرکت لوله‌سازی اهواز اشاره کرد و افزود: ما در شرکت لوله‌سازی به همکاران صنعت‌گر و تولیدکننده خود همواره بر ضرورت آشنایی با الزامات قانونی زیست‌محیطی و ارتقای سطح دانش و فرهنگ زیست‌محیطی مدیران و کارکنان تأکید کرده‌ایم.
وی در پایان بهبود سیستم پالایش و کنترل آلاینده‌ها، مصرف بهینه حامل‌های انرژی و گرایش بهره‌وری در مصرف انرژی و کاستن اثرات منفی و ضایعات صنعت بر محیط زیست را از جمله مزایای صنعت سبز دانست.