مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: رزمایش کمک مؤمنانه جلوه‌ای از همدلی و همراهی مردم است و خبرنگاران خوزستانی در این راستا با ایجاد پویش «خبرنگاران همدل» به یاری هموطنان خود رفتند.

سجاد بهمئی اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه خوزستان همواره در تمام شرایط چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در هنگام حوادث غیرمترقبه و در حال حاضر هم در زمان شیوع ویروس کرونا در خط مقدم قرار دارند و همواره در راه اطلاع‌رسانی صحیح به مردم ایثار و فداکاری می‌کنند.

وی افزود: خبرنگاران دچار عشق به قلمی که جوهره آن، خون شأن است و لنز دوربینی که شده است چشم بینای آنها برای به تصویر کشیدن تلخ و شیرین‌های حال و هوای کرونایی این روزهای استان خوزستان است.

بهمئی در ادامه گفت: خبرنگاران بی‌ترس از اینکه سایه سنگین ویروس کرونا آنها را هم گرفتار کنند، لحظه‌لحظه تلاش‌های پزشکان، پرستاران و تمامی کسانی را که در شکست کرونا خستگی‌ناپذیر، فداکاری می‌کنند، ثبت کردند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان یادآور شد: اصحاب رسانه در عین اینکه با القای امید از بحران‌آفرینی این بیماری در جامعه جلوگیری کردند مانع بی‌تفاوتی مردم به کرونا نیز بودند و تمام این امور با وجود هجمه رسانه‌های معاند صورت گرفت.