شهردار کوت عبدالله گفت: با توجه به بارش شدید باران از اوسط هفته گذشته تمام نیرو‌های خدمات شهری شهرداری در آماده باش کامل بودند و در این راستا کلیه نیروها و امکانات شهرداری بسیج شدند.

مهندس نواب حاجیان افزود: از نیمه مهر امسال و در راستای جلوگیری از آبگرفتگی معابر تمام جوی های سطح شهر توسط نیرو‌های خدمات شهری  تنظیف و پاکسازی شده بود.

مهندس حاجیان با اشاره به ابگرفتگی در کوت عبدالله گفت: مشکلات “پس از باران به این علت است که سالهاست  شهروندان از نبود سیستم دفع آبهای سطحی  رنج می برند اما در سال های اخیر و باتوجه به گسترش ساخت و سازها و عدم توسعه شبکه دفع فاضلاب به تناسب آن، این مشکلات به مراتب بیشتر شده است.

شهردار کوت عبدالله از حضور گسترده شهرداری در رفع آبگرفتگی خیابان ها خبر داد و گفت: شهرداری کوت عبدالله بضاعت اندکی دارد اما به رغم آن با بسیج کلیه امکانات ۲۴ ساعته به خدمات دهی مشغول بودیم و در این راستا جور اداره فاضلاب کارون را نیز کشیدیم!

 
مهندس نواب حاجیان ابراز امیدواری کرد: با توجه به دستور مقام معظم رهبری و تخصیص اعتبارات ملی جهت حل مشکل فاضلاب  امید آن می رود که نهادهای مربوطه حل اساسی جهت برون رفت فاضلاب کوت عبدالله از مشکل کنونی را در دستور کار قرار داده و به مردم کوت عبدالله کمک شایانی نمایند.