دفتر کانون فوتبال محلات اهواز با حضور استاندار و جمعی از مسئولان ورزش استان در اهواز افتتاح شد.

کانون فوتبال محلات اهواز روز شنبه با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان برای اولین بار در تاریخ ورزش استان در مجموعه ورزشی تختی اهواز راه اندازی شد.
استاندار خوزستان پس از افتتاح این کانون با درخواست های مکرر مربیان و سرپرست های تیم های فوتبال محلات اهواز مواجه شد و برای رفع مشکلات این رشته با برخی از مربیان و مسئولان فوتبال محلات دور یک میز نشست.
بازیکنان و مربیان فعال در فوتبال محلات اهواز علاوه بر بیان مشکلات این رشته به استاندار خوزستان، خواستار رسیدگی بیشتر به فوتبال محلات شدند.
در این جلسه مصوب شد با همکاری و مشارکت اداره ‌کل امور اجتماعی استانداری خوزستان و شهرداری اهواز مبلغ یک میلیارد ریال برای بهسازی و خاک ‌ریزی زمین فوتبال کوی علوی اهواز اختصاص داده شود.
در ادامه افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تا پایان سال مالی جاری بیش از ۶۰ هزار مترمربع به سرانه ورزشی استان اضافه می شود که این رشد بدون حمایت های استاندار میسر نمی شد.
وی گفت: در هفته آینده استخر و زمین چمن ملاشیه اهواز نیز راه اندازی می شود و به زودی این منطقه صاحب یک مجموعه بزرگ ورزشی خواهد شد، همچنین زمین چمن منطقه عین دو در حال آماده سازی بوده و آماده نصب است.
وی با بیان این که بنا داریم تیم های محلات استان را ساماندهی کنیم گفت: تلاش می کنیم از طریق سمن های استان یک برنامه نرم افزاری برای ساماندهی تیم های محلات ارائه دهیم تا تمام تیم ها شناسنامه دار شوند.
حیدری با بیان این که کانون محلات فوتبال اهواز از این پس در توزیع اعتبارات سهم ویژه ای خواهد داشت گفت: هر تیمی که از طرف کانون فوتبال محلات معرفی شود ما از آن حمایت می کنیم.
وی در ادامه به مسابقات بین المللی شطرنج جام کارون و حضور ۲۰ کشور مطرح جهان در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: این رقابت ها در بالاترین سطح در حال برگزاری است و در روزهای آینده شاهد درخشش شطرنج بازان خوزستانی خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: امیدواریم استعدادهای ورزشی محلات به خوبی شناسایی شوند و کانون فوتبال محلات مسیری برای ورود این استعدادها به تیم های لیگ برتری استان شود.
وی در پایان گفت: آمادگی داریم که با همکاری کانون فوتبال محلات جشنواره بازی های بومی و محلی را در سراسر استان برگزار کنیم.