حموله مدیرکل پست استان خوزستان از آغاز برگزاری مسابقه نامه نگاری سال ۲۰۱۹ خبر داد.

حموله مدیرکل پست استان خوزستان از آغاز برگزاری مسابقه نامه نگاری سال ۲۰۱۹ خبر داد.
به گزارش کارونی ها ،مهران حموله مدیرکل پست استان خوزستان با اعلام خبر آغاز مسابقه بین المللی نامه نگاری که از سوی دفتر بین الملل اتحادیه پستی جهانی موضوع این مسابقه را « نامه ای به قهرمان خود بنویسید » عنوان کرد.
مدیرکل پست استان خوزستان در تشریح این مسابقه گفت: اتحادیه پستی جهانی (UPU) هر ساله مسابقه نامه نگاری ویژه نوجوانان را در سطح دنیا با هدف ترویج فرهنگ مکاتبه و آشنایی نوجوانان با اهمیت و نقش خدمات پستی برگزار می کند که موضوع این مسابقه برای هرسال متفاوت و از سوی اتحادیه انتخاب و اعلام می گردد.
وی افزود:اداره کل پست استان خوزستان نیز هرساله در راستای برنامه های شرکت ملی پست ضمن اطلاع رسانی گسترده این مسابقه جهانی نوجوانان توانای استان خوزستان را به شرکت در این مسابقه دعوت می نماید.
شرکت در این مسابقه در کنار آشنایی نوجوانان با فرهنگ مکاتبه و نقش پست و خدمات پستی در سطح جهانی شاخص فرهنگی استان را ارتقا خواهد داد و استعداد نوجوانان استان نیز در سطح ملی و بین المللی معرفی و شناسانده خواهد شد.
حموله مهلت شرکت در این مسابقه را دوازدهم اسفندماه سال‌جاری اعلام کرد و گفت: نوجوانان با حداکثر ۱۵ سال سن می توانند در این مسابقه شرکت کنند و از جوایز ارزشمند آن بهره‌مند شوند.هیات داوران شرکت ملی پست از میان نامه های رسیده به دبیرخانه، نامه برتر ملی را انتخاب می کنند و به اتحادیه پستی جهانی جهت شرکت در سطح جهانی ارسال می‌نمایند.
مدیرکل پست استان خوزستان دست نویس بودن نامه های ارسالی در حداقل ۲ و حداکثر ۴ صفحه A4 به صورت یک رو و رعایت موارد مربوط به نامه‌نگاری نظیر درج آدرس گیرنده و فرستنده، تاریخ و امضای پایانی را از مقررات این مسابقه عنوان کرد .
وی با اشاره به جوایز مدال‌های طلا،‌ نقره و برنز به ترتیب به نفرات اول تا سوم بین المللی از اعطای گواهینامه و جوایز ارزنده به دیگر نامه های برگزیده خبر داد.
حموله صندوق پستی ۸۸۱۱-۱۵۸۷۵،روابط عمومی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران را به عنوان آدرس گیرنده برای ارسال نامه های شرکت کنندگان در مسابقه نامه نگاری معرفی کرد و خواستار همکاری و حمایت سازمانهای مرتبط با امور کودکان و نوجوانان و فرهنگی در زمینه شرکت گسترده نوجوانان استان در این مسابقه شد.
مدیرکل پست استان خوزستان در پایان گفتگوی خود از برگزیده شدن اثر ۴ دانش آموز در استان خوزستان در بین ۱۰۰ اثر برتر در مسابقه سال گذشته خبر داد که جوایز خود را طی مراسمی در هفته پست سالجاری دریافت کردند و اظهار امیدواری کرد که این تعداد در مسابقه سال ۲۰۱۹ افزایش یافته و برنده جهانی از این استان انتخاب گردد.