بزرگترین فروشگاه زنجیره ای اتکا در جنوب و جنوب غرب کشور، امروز (۱۷ بهمن‌ماه) همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور افتتاح شد.

در آیین افتتاح بزرگترین فروشگاه زنجیره ای جنوب و جنوب غرب کشور علاوه بر معاون پارلمانی رییس جمهور، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، عیسی رضایی مدیرعامل سازمان اتکا و اعلمی مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای اتکا و مسئولان استانی حضور داشتند.
به گزارش خبرنگارکارونی ها ، این فروشگاه با مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۶۰۰ متر و تنوع بیش از ۱۱۰۰۰ قلم کالا، افتتاح شد.
هدف از افتتاح این فروشگاه دسترسی آسان مردم به کالای مرغوب و قیمت مناسب است و بیشتر کالاهای عرضه شده، از تولیدکنندگان داخل تامین می شوند.
حسینعلی امیری در این آیین اظهار کرد: فرا رسیدن چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی را با همه فراز و نشیب‌های فراوان تبریک عرض می‌کنم. سازمان اتکا وابسته به نیروهای مسلح و مربوط به پشتیبانی نیروهای مسلح است.
وی افزود: در حوزه جنگ افزاری و وسایل دفاعی در کشور کارهای فوق العاده‌ای انجام شده است. امروزه نیروهای مسلح پیشرفت‌های چشمگیری کرده‌اند و کارهایی که در گذشته در طول چند ساعت و با احتمال خطای محاسباتی صورت می‌گرفت، امروزه با دقت بالا انجام می‌شود که حکایت از توانمندی دفاعی کشور است.
معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه داد: افتتاح فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا نشان دهنده هوشمند و پویا بودن وزارت دفاع است.
همچنین عیسی رضایی مدیرعامل سازمان اتکا اظهار کرد: خوشبختانه در جنوب غرب کشور توانستیم برای نیروهای مسلح قدمی برداریم. فروشگاه‌های اتکا تنها فروشگاه‌هایی هستند که همه محصولات آن‌ها داخلی هستند و هیچ محصولات خارجی ندارند.
وی افزود: ما در کل کشور آماده پوشش همه شرایط بحرانی اعم از سیل و زلزله هستیم چرا که انبارهای ما مملو از اجناس هستند.