در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر، از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز به دلیل عملکرد برتر در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در زمینه مدیریت مصرف برق در راستای تامین رفاه و آسایش عمومی مردم و گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۲ تقدیر شد.

در این مراسم، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها در جلب مشارکت مردم و اقناع افکار عمومی در جهت مصرف بهینه برق از تلاش های روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در عبور موفق از پیک بار تابستان۱۴۰۲ قدردانی کرد.

وی گفت: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی دقیق و به موقع، می توانند در فرهنگ سازی مصرف بهینه و مدیریت مصرف برق نقش آفرینی کنند.
رجبی مشهدی در ادامه بیان داشت: جهت گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ با اجرای ۱۸۰ برنامه عملیاتی و فرهنگ سازی در حوزه های مختلف امیدواریم بتوانیم سال آینده با توجه به فاصله میان تولید و مصرف و رشد تقاضای بتوانیم با عبور موفقی در سال جدید داشته باشیم.

علیرضا شکرخدائی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در خصوص این برنامه ارزشمند که توسط مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل آقای محمد علی اکبری تدارک دیده شده بود گفت: اقدامات انجام شده توسط این شرکت در سامانه تعریف شده توسط توانیر بصورت مستمر بارگذاری شده بود که پس از گذر از پیک بار تابستان امسال ، امروز با حضور مدیرعامل توانیر، معاونت هماهنگی توزیع و معاونت هماهنگی انتقال نیرو از روابط عمومی برتر های صنعت برق تجلیل بعمل آمد.