مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان با اشاره به اینکه صنعت فولاد به عنوان یکی از مولفه های اصلی توسعه در هر کشوری است گفت: این صنعت با ارز آوری فراوان موفق بهایجاد ۲ میلیون فرصت شغلی شده است.

سمیه سعیدی خبرنگار پایگاه خبری کارونی ها : علی محمدی روز پنجشنبه در آیین برگزاری جشنواره جام رسانه امید افزود: در شرکت فولاد اکسین خوزستان جزء ۱۰ شرکت برتر دنیا است که در حوزه تامین و تولید ورق فعالیت داشته و به عنوان تنها شرکت در حوزه خاورمیانه است که وظیفه تولید و تامین برق را دارد.
وی با بیان اینکه این صنعت برای نفت؛ گاز وپتروشیمی نیز کاربرد زیادی داشته و تمام نیازها را در این حوزه مرتفع می کند، اظهار داشت: جوانان در فولاد اکسین در هشت ماهه امسال موفق شدند حدود ۲۵ درصد رشد تولید را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ارتقا دهند.
وی با اشاره به رشد تولید ۲۵ درصدی این شرکت در هشت ماهه نخست امسال افزود: همچنین میزان سودآوری شرکت نسبت به سال قبل ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.خاطر نشان کرد: بخش زیادی از جوانان شاغل در این صنعت دانش آموخته دانشگاهی و متخصصانی هستند که فعالیت هایشان موجب شده تا در خصوص صادرات فولاد نیز اقداماتی خوبی در شرکت صورت بگیرد.
مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان در خصوص ورود این شرکت به حوزه مسوولیت های اجتماعی گفت: تامین ۲ هزار نوشت افزار برای دانش آموزان در مناطق کمتر برخوردار ، کمک برای ساخت پل عنافچه و تبدیل وضعیت ایثارگران از جمله اقدامات شرکت فولاد اکسین خوزستان است.