به همت مرزبانان خوزستان و با انجام اقدامات اطلاعاتی ۶۰ کیلو مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

سردار “لطفعلی پاکباز” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری مرزبانی استان خوزستان در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع مواد مخدر، معاونت اطلاعات مرزبانی استان با همکاری و کمک مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان با تلاش و اقدامات وسیع اطلاعاتی از فعالیت باند تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی مطلع و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت و محل اختفاء باند تبهکار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی منسجم ۲ نفر را در منزل مسکونی در یکی از روستا های حاشیه مرز دستگیر کردند.
سردار پاکباز تصریح کرد: ماموران در بازرسی دقیق از محل ۶۰ کیلوگرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه که به طور ماهرانه در چندین قسمت خانه جاساز شده بود را کشف کردند.
فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شدند، بیان داشت: مرزبانان خوزستان با تلاش شبانه روزی در سراسر مرزهای استان با سوداگران مرگ و مخلان امنیت و اقتصاد به شدت برابر قانون برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهند داد.