شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با حضور در نمایشگاه هفته دولت، آخرین دستاوردهای تولیدی و دانش‌بنیان خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این نمایشگاه که یکشنبه (ششم شهریورماه) با حضور استاندار خوزستان و مسئولین استانی افتتاح شد، صنعت نیشکر با ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی‌ها و عرضه محصولات تولیدی، حضوری فعال دارد.

در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت، استاندار خوزستان با حضور در غرفه توسعه نیشکر، از محصولات تولیدی این شرکت بازدید کرد.

آبادانی خوزستان در قالب هشت طرح نیشکر

این شرکت از ابتدای کار در قالب هفت واحد نیشکری و هم‌اکنون با اضافه شدن هفت‌تپه، در قالب هشت طرح، عمران و آبادانی بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان را موجب شده است.

صنعت نیشکر با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها در جهت خودکفایی و رونق تولید گام برداشته و تاکید بر پژوهش‌های کاربردی در دو حوزه صنعت و کشاورزی و تعامل حداکثری و اثربخش با دانشگاه‌ها و شرکت‌های استارت‌آپی و دانش‌بنیان در سرلوحه کاری این شرکت قرار دارد.

تولید برق نیشکری، ساخت کارنده نیشکر، بهره‌برداری از بزرگترین تصفیه پساب صنعتی تغلیظ ویناس، طراحی دروگر، تولید واریته‌های سازگار با اقلیم خوزستان، برداشت پررونقِ محصولات غیرنیشکری، بازسازی ادوات کشاورزی، طراحی سیستم انتقال مُلاس، ساخت اولین دستگاه هشداردهنده موتور، تولید یخ خشک در قلب شکرستان ایران و… بخشی از دستاوردهای دانش‌بنیان و تولیدی این صنعتِ سبز است.

اگر شما هم می‌خواهید با محصولات تولیدی گیاه جادویی نیشکر بیش از پیش آشنا شوید، می‌توانید تا هشتم شهریور با حضور در نمایشگاه بین‌المللی اهواز، از غرفه شرکت توسعه نیشکر دیدن کنید.