مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به درگذشت دو نفر از مصدومان حادثه تلخ تاسیسات غرب کارون، خبر از رسیدن جانباختگان این حادثه به سه تن داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس عبدالله عذاری اهوازی ضمن ابراز مجدد تسلیت و همدردی خود و کلیه کارکنان این شرکت در پی این ضایعه غم بار، در این خصوص اظهار داشت: کمیته ویژه بررسی و تحقیق در خصوص علت این سانحه، از ساعات اولیه به بررسی زوایا، مصاحبه با افراد مصدوم شده و مسئولین مربوطه کارخانه پرداخته و با شبیه سازی شرایط حادثه در حال جمع آوری اطلاعات و کار کارشناسی است، لکن این تحقیقات فرآیندی زمانبر بوده، که به محض جمع بندی و نتیجه گیری، گزارش این کمیته دریافت، و به مراتب ذی صلاح ارجاع داده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: مطمئنا هر گونه تصمیم گیری و نتیجه گیری این کمیته با جدیت پیگیری شده و در صورت محرز شدن سهل انگاری، قصور و یا ترک فعل از سوی هر شخص، بدون تسامح این مهم مطابق قانون برخورد و پیگیری خواهد گردید.

وی افزود: بی شک شناسایی عوامل و نتیجه گیری های این کمیته منجر به اتخاذ تدابیر و تمهیدات جامع تر و شدیدتر در جهت جلوگیری از وقوع حوادث مشابه است.

عذاری اهوازی به پشتیبانی همه جانبه از خانواده آسیب دیدگان این حادثه اشاره داشت و گفت:ما خود را در کنار خانواده های داغدار میبینیم و این شرکت جهت کاهش آلام و درد این عزیزان با تمام ظرفیت های ممکن همراه ایشان بوده، و با اقدامات مناسب در حال پیگیری این امورات مربوطه است.

گفتنیست مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران این شرکت از اولین ساعات با حضور لحظه به لحظه در کنار خانواده های داغ دیده، و همچنین با همراهی در آیین ترحیم و تدفین مرحومین، مراتب دلجویی و همدردی خود را ابراز داشتند.