همزمان با ایام بازگشایی مدارس، شرکت نفت و گاز اروندان همگام با پویش اهداء بسته های آموزشی به دانش آموزان مناطق محروم در شرکت ملی نفت ایران، اقدام به توزیع قریب 3 هزار بسته لوازم تحریر میان دانش آموزان مناطق محروم همجوار شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، همزمان با ایام بازگشایی مدارس، شرکت نفت و گاز اروندان همگام با پویش اهداء بسته های آموزشی به دانش آموزان مناطق محروم در شرکت ملی نفت ایران، اقدام به توزیع قریب ۳ هزار بسته لوازم تحریر میان دانش آموزان مناطق محروم همجوار شرکت کرد.

عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید و ضرورت تأمین نیازهای دانش آموزان مناطق کم برخوردار، اظهار داشت: شرکت نفت و گاز اروندان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و اقدامات عام المنفعه خود، توجه ویژه ای در فراهم آوردن زمینه‌های مناسب تحصیل دانش‌آموزان در مناطق محروم داشته که در این راستا در کنار ساخت و بازسازی چندین مدرسه روستایی و حمایت های انجام شده دیگر، هر ساله در ایام بازگشایی مدارس اقدام به توزیع بسته های نوشت افزار در حمایت از دانش آموزان این مناطق کرده است.

عذاری اهوازی اضافه داشت: علی رغم همه کمبود ها وظیفه همه ما دمیدن روح امید و انگیزه به دانش آموزان این مناطق است چرا که با انگیزه و امید به آینده هر کدام می توانند سرنوشت درخشان برای خود و کشور رقم بزنند.

امید نصیری رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان در این باره بیان داشت: این اقلام شامل ۳ هزار بسته نوشت افزار و لوازم التحریر با همکاری و هماهنگی ادارات آموزش و پرورش مناطق مربوطه در مدارس محروم شهرهای خرمشهر، دارخوین، سوسنگرد، هویزه، روستاهای همجوار تاسیسات غرب کارون و بخش اسماعیلیه توزیع شد.

نصیری ادامه داد: با فروکش همه گیری کرونا و شروع تدریس حضوری مدارس، امید است بتوانیم با حمایت و توجه لازم به این عزیزان، نقش مؤثری در به ثمر رساندن اهداف آموزشی و تعلیم و تربیت داشته باشیم.