درس ایثار، اراده و تلاش معلمان تلاشگر این بار به دست خانم ها زهرا پور فرهاد معلم پایه اول دبستان کرامت و صدیقه کاظمی معلم پایه سوم دبستان پسرانه آفرینش (1) و سمیه هزاریان معلم پایه ششم دبستان ریحانه ناحیه 2 اهواز متبلور شد.

به گزارش کارونی ها به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز، طی این دو سال از فداکاری های معلمان در زمان بیماری منحوس کرونا و تلاش و ایستادگی تا پای جان از کلاس درس گرفته تا منزل به منزل بسیار شنیده ایم.

 

این بار هم جلوه های معلمی توسط خانم ها زهرا پور فرهاد معلم پایه اول دبستان کرامت با وجود به دنیا آوردن فرزند چهارم، صدیقه کاظمی معلم پایه سوم دبستان پسرانه آفرینش (۱) بعد از تولد فرزند دوم و سمیه هزاریان معلم پایه ششم دبستان ریحانه با وجود به دنیا آوردن فرزند دوم، با چشم پوشی و گذشت از استفاده به حق مرخصی ۹ ماهه پس از زایمان، با حضور در کلاس های درس دانش آموزان خود، با همت تمام مشغول به تدریس شدند.

 

حرکت فداکارانه و قابل ستایش این همکاران تلاشگر موجب فخر و مباهات مجموعه تعلیم و تربیت ناحیه ۲ اهواز شد. برای این معلمان تلاشگر و فرزندانش دلبندشان از خداوند سبحان سلامتی و خوشبختی آرزومندیم. 

 

گفتنی است؛ محمدرضا تقی زاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز با برقراری تماس تلفنی ضمن تقدیر و تشکر از این حرکت زیبای همکاران گرامی، برای آنها و فرزندانشان آرزوی سلامتی و تندرستی نمود. انشاءالله پس از طی شدن شب های قدر با حضور در منزل این همکاران، از حرکت زیبای آنها تجلیل خواهد شد.