مراسم بزرگداشت روز کارگر روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور دکتر حبیب اله چاغروندی معاون فنی و مهندسی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران در شرکت عمران شهر جدید رامین برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار کارونی ها در این مراسم که با حضور دکتر حبیب اله چاغروندی معاون فنی و مهندسی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران ، مهندس شاکر ناصری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین و جمعی از مسئولین و کارمندان برگزار گردید، از تلاشهای کارگران ساعی شهر جدید رامین تقدیر و تشکر بعمل آمد.
معاون فنی و مهندسی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران دراین مراسم گفت : در معارف دینی ما بیان شده است که اگر کسی در حال تامین امرار معاش خانواده خود باشد و در این راه جان خود را از دست دهد مقام او شهادت در راه خداست و این نشان دهنده جایگاه رفیع کارگر در دین مبین اسلام است.
دکتر حبیب اله چاغروندی افزود: به اندازه ای که امنیت کشور مهم است امنیت معیشت مردم و کارگران عزیز نیز مهم است و باید به این مهم توجه شود.
معاون فنی و مهندسی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید افزود:جامعه کارگری بعنوان نماد ارزشمند پویایی، تلاش و موتور محرک اقتصاد کشور، بعنوان اولویت اساسی و یکی از ارکان رشد، تعالی و پیشرفت جامعه و استقلال و خودکفایی ملی محسوب می شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین در این مراسم نقش کارگران را در توسعه جامعه بی‌بدیل و مرهون تلاش و از خودگذشتگی این قشر از جامعه دانست.
مهندس شاکر ناصری ضمن تبریک روز جهانی کارگر به تمامی کارگران زحمتکش، اظهار کرد: کارگران، ستون‌های اصلی هر جامعه‌ای هستند و توسعه و پیشرفت هر کشوری بدون تلاش و از خودگذشتگی آنان امکان‌پذیر نیست.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین با بیان اینکه کارگران شرکت عمران شهر جدید رامین با تعهد و مسئولیت‌پذیری در انجام وظایف خود، نقش مهمی در ارائه خدمات شهری مطلوب به شهروندان ایفا می‌کنند، افزود: ما همواره قدردان زحمات این عزیزان هستیم و تلاش می‌کنیم تا با ایجاد شرایط رفاهی مناسب، انگیزه و روحیه کار برای آنان را افزایش دهیم.
در این مراسم برنامه های بسیار شاد در آیتم های مختلف برای کارکنان اجرا و در پایان از کارگران در بخش‌های مختلف خدمات شهری، فضای سبز، فنی و عمران، تاسیسات و حراست با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.